تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 93213

ارتباط تلفنی سرپرست پلیس راهور استان با شهروندان در دفتر نظارت همگاني (197)

ارتباط تلفنی سرپرست پلیس راهور استان با شهروندان در دفتر نظارت همگاني (197)

همزمان با حضور رئیس پلیس راهور ناجا در سامانه 197. سرپرست پلیس راهور استان با حضوردر دفتر نظارت همگانی استان البرز. پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان خواهد بود.
به گزارش آوا البرز به نقل از پایگاه خبری پلیس.به منظور ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی با اقشار مختلف مردم.جلسه ارتباط تلفني سردار “کمال هاديانفر” رئيس پليس راهور ناجا. با مردم در روز سه شنبه 16شهریور ماه از ساعت 0930 الي 1130 برگزار مي شود.

بنابراین گزارش. همشهریان البرزی می توانند از طریق سامانه تلفنی 197 و شماره 21864444-021 با رئیس و مسئولان پلیس راهور ناجا ارتباط مستقیم برقرارکنند.

گفتنی است سرهنگ “حمداله رحمتی پور” سرپرست پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز در روز مذکور از طريق پل ارتباطي 197 پاسخگوی همشهریان در استان البرز بوده و شهروندان می توانند. از طریق برقراري تماس تلفني موضوعات ومشکلات خود در زمینه مسائل مرتبط باپلیس راهنمایی و رانندگی، را مطرح کنند.

 

بیشتر بخوانید

 

مراجعه به دفاتر رسمی برای ثبت نقل و انتقال خودرو ضروری نیست  حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به مشکل کهنه میان سردفترداران و نیروی انتظامی بر سر ثبت سند نقل و انتقال خودرو افزود: این موضوع در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری طرح و در اسفند ماه سال قبل طی دادنامه ۱۸۶۳ ابطال گردید.

او ادامه داد: در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ در روزنامه رسمی ابلاغ و برای همه دستگاه‌ها لازم الاجرا شدک که برابر مقررات قانونی برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت تلقی می‌شودک نقل و انتقال خودرو با ثبت مشخصات متعاملین (فروشنده و خریدار) و مشخصات خودرو در ادارات راهنمایی و رانندگی بلامانع استکضرورتی به ثبت در دفاتر رسمی نیست مگر آن که طرفین معامله خودشان خواهان ثبت در دفاتر رسمی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.