مدیر شعب بانک ملی استان اردبیل گفت: اقتصاد ایران بانک‌محور است.هیچ بنگاه اقتصادی و تولیدی بدون تامین منابع مالی بانک‌ها امکان ادامه فعالیت ندارد.

جلال خیرخواه. ضرورت ارتقای کیفیت تولید. را در بازار رقابتی و پشتیبانی بانک‌ها از نظام اقتصادی یادآور شد. بیان کرد: رسانه‌ها را عضو خانواده بزرگ بانک‌ها می‌دانیم.

در این بین بانک ملی در بیان عملکرد واقعی خود و جلب رضایت مردم. همواره از طریق رسانه‌ها منعکس کننده عملکردها و کارهای انجام شده است. تا آحاد جامعه در جریان این امور قرار گیرند.

خیرخواه افزود: با اطلاع‌رسانی صحیح مردم امیدواریم. برخی کم‌لطفی‌ها و نامهربانی‌ها و حی هجمه‌ها به بانک‌ها فروکش کرد. . به نوعی اعتماد و وثوق مردم به مجموعه بانک‌ها ارتقا یابد.

بانک ملی همواره حامی تولید و اشتغال است

مدیر شعب بانک ملی استان اردبیل ادامه داد. بانک ملی در راستای رسالت خطیر خود. همواره پشتیبان تولید و اشتغال بوده و در تحقق این امر تلاشی جدی انجام داده است.

خیرخواه بیان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید. پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بانک ملی نیز سعی کرده است. تا در کنار حمایت از تولید و پشتیبانی همه جانبه از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان. موانع بانکی را در پرداخت تسهیلات و حمایت از این بخش به حداقل برساند.

وی اظهار کرد: در استان کم برخوردار اردبیل. نیز بانک ملی در کنار همه مدیران و مسئولان استانی سعی در حمایت. از طرح‌های تولیدی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دارد. تا در این حوزه به رسالت خطیر خود عمل کند.

مدیر شعب بانک ملی استان اردبیل خاطرنشان کرد. حمایت از تولیدات داخلی و محصولات صادرات‌محور. با هدف خنثی کردن تحریم‌های دشمنان رویکرد اصلی بانک ملی است. که در سال‌های اخیر اعطای تسهیلات با همین رویکرد به شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

خیرخواه تصریح کرد: استان اردبیل استان دارای ظرفیت‌های بخش کشاورزی و خاک زرخیز است. که کشت و صنعت مغان و تولید محصولات در این منطقه خود می‌تواند پاسخگوی نیاز کشور باشد و تامین امنیت غذایی را به عنوان یک رویکرد واقعی در کشور برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: بانک ملی در تامین منابع مالی و تزریق نقدینگی. به طرح‌های اشتغالزا نقش پررنگی را داشته. سعی کرده با جذب منابع مختلف مردمی حرکت‌های تاثیرگذاری را در این بخش انجام دهد.

خیرخواه در پایان اعلام کرد: بانک ملی با پرداخت یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه ریلی کمک کرده و سعی کردیم با تهیه مستندی از این کار عظیم اطلاع‌رسانی را در این بخش از طریق صداوسیما و فضای مجازی انجام دهیم.

ادامه مطلب:

بیشتر بخوانید:

دستورات بودجه‌ای «رئیسی» در جلسه اقتصادی دولت