تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 19286

امتحانات دانشگاه پیام‌نور زنجان در ۳ روز آینده لغو شد

امتحانات دانشگاه پیام‌نور زنجان در ۳ روز آینده لغو شد
سردار قاسم سلیمانی

ایسنا/زنجان امتحانات دانشگاه پیام‌نور استان زنجان همزمان با دیگر دانشگاه‌های پیام‌نور کشور، جهت حضور دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در ۳ روز آینده لغو شد.

به گزارش ایسنا، امتحانات در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان برای‌ تسهیل در حضور دانشجویان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرافراز و همرزمان ایشان برگزار می‌شود، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه 15 ،16 و 17 دی همزمان با سراسر کشور لغو خواهد بود.

بنابر اعلام مسئولان این دانشگاه، با توجه به اینکه آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام‌نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، لذا به منظور فراهم کردن امکان شرکت تمامی دانشجویان این دانشگاه در مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار، سردار سپهبد قاسم سلیمانی، همه امتحانات در این سه روز لغو شده است.

همچنین بنا به تصویب هیات رئیسه، بخش‌های اداری دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور بر اساس اعلام‌نظر استانداری‌ها دایر و یا تعطیل خواهند بود و امتحانات روزهای لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است شهید سپهبد قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانش بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه در عراق به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.