تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 90592

برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان البرز

برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان البرز

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان البرز روز سه شنبه 5 مرداد ماه در سالن سیروس صابر این اداره کل برگزار شد.

سومین انتخابات انجمن نمایش استان البرز با حضور اهالی تیاتر و نمایش استان البرز و مسوولین استانی و وزارتی این حوزه برگزار شد.
این انتخابات، با حضور آقایان؛ محمود دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، وحید لک ناظر و نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران و سایر نمایندگان گروه های ثبت شده تیاتر استان، در سالن سیروس صابر این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم، محمود دهقان هراتی، معاون هنری- سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و وحید لک نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران به بیان نکاتی پیرامون وضعیت نمایش استان و کشور پرداختند و در ادامه ضوابط و نکاتی را در مورد انتخابات و نحوه انجام آن بیان نمودند.
در این انتخابات، رای گیری در سه بخش هیأت مدیره، هیأت رئیسه و بازرس انجام شد که در بخش هیات مدیره؛ رامین ملایی، ندا قربانیان، ،جمال مرتضویی، سعید رحمانی و امیر مقرب به عنوان اعضای اصلی، مهدی فتحی و کیوان اقبالی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شده و در بخش هیات رییسه مجمع نمایندگان ،علیرضا داننده فرد، هادی ملکیان و کوروش خزاعی اصل و در بخش بازرس نیز آقای علی حسینی انتخاب گردیدند.
گفتنی است در اولین جلسه از سومین دوره انجمن نمایش البرز، آقای رامین ملایی از سوی سایر اعضای انجمن، به عنوان رییس انجمن نمایش استان البرز انتخاب گردید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.