تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 91649

برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی آزادگان البرزی از دوران اسارت

برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی آزادگان البرزی از دوران اسارت

اولین جشنواره خاطره‌نویسی آزادگان استان البرز از دوران اسارت و همچنین همسر و فرزندان آن‌ها حول محور لحظات اسارت. روزهای اسارت و بازگشت به میهن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید توجه داشته باشند. که خاطرات با بیانی ساده و روان. در حد امکان با ایجاز و توصیف و همچنین فضاسازی مناسب با ذکر دقیق تاریخ. مکان و نام اشخاص موجود در خاطره نوشته شود.

خاطرات در قالب فایل Word و Pdf با قلم B-Nazanin . سایز 14 و فایل‌های صوتی و تصویری با فرمت mp4 . تنظیمات موبایلی با حجم کمتر از ۸۰ مگابایت همراه با مشخصات کامل راوی شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس در انتهای ویدیو به معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق و شهرستان‌های این استان تحویل داده شود.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند خاطرات خود را به شماره 09306806030 در پیام‌رسان‌های واتس آپ و تلگرام ارسال کنند. به 5 نفر از برگزیدگان  این جشنواره مبلغ 10 میلیون ریال و به سه برگزیده دیگر شرایط اسکان و پذیرایی سفر زیارتی به مشهد مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا اهدا می‌شود.

اهدای جوایز مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس خواهد بود. مجموعه این خاطرات در بانک اختصاصی خاطرات آزادگان محفوظ می‌ماند و پس از تکمیل با نام آزاده سرافراز به چاپ خواهد رسید و همچنین خاطرات و سوژه‌های نو در اختیار فیلم‌سازان و هنرمندان قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.