تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 128968

بوستان‌های کرج میزبان مسافران نوروزی

بوستان‌های کرج میزبان مسافران نوروزی

آوا البرز-شهردار کرج گفت: به منظور اسکان مسافران نوروزی تعدادی از بوستان‌های سطح شهر کرج توسط شهرداری‌های مناطق ۱۰‌گانه کرج آماده‌سازی شده‌اند.

با توجه به تجربه سال‌های گذشته برخی از مسافران نوروزی در کرج از بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر استفاده می‌کنند. ببدین منظور شهرداری کرج اقدامات مناسبی برای آماده‌سازی این بوستان‌ها کرده است که بتواند میزبان خوبی برای مسافران و مهمانان نوروزی باشد.

شهردار کرج با اشاره به این که موقعیت جغرافیایی شهر کرج به شکلی است که در ایام نوروز شاهد خیل عظیم مسافران خواهد بود گفت: با توجه به این که شهر کرج محور مواصلاتی استان‌های مختلف کشور است و نزدیکی کرج به پایتخت همه ساله با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی، شاهد حضور و استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی از شهر کرج هستیم، نیاز است تدابیر ویژه‌ای در این زمینه اتخاذ کنیم.

 

وی افزود: علاوه بر مسیرهای پرتردد و ورودی‌های شهر در هر منطقه از مناطق ۱۰‌گانه کرج حداقل یک پارک برای اسکان نوروزی مسافران و میهمانان در نظر گرفته شد و تلاش شده است که امکانات لازم رفاهی در این پارک‌ها در حد مطلوبی باشد. بر همین اساس تمامی زیرساخت‌های پارک‌ها را تعمیر و رنگ‌امیزی مجدد کرده‌ایم. از جمله نمازخانه، نگهبانی، سرویس بهداشتی، پارکینگ، زمین بازی کودکان، زمین ورزش، آبخوری، بوفه و … در این پارک‌ها آماده شد که سطح رفاه مسافران نوروزی را بالا ببرد.

 

شهردار کرج در ادامه گفت: گل‌کاری، بازپیرایی و تزیین فضای سبز در پارک‌ها، تجهیز آبخوری‌ها، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی وسایل بازی و مبلمان و رفع مشکل سیستم روشنایی این پارک‌ها در قالب طرح استقبال از نوروز توسط شهرداری کرج انجام شد. تا فضای این بوستان‌ها برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی کاملاً فراهم باشد.

 

آدرس بوستان‌های شهر کرج برای اسکان نوروزی مسافران و مهمانان نوروزی به شرح زیر است:

 

بوستان‌های کرج میزبان مسافران نوروزی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.