تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 93746

تجلیل از مسئولین انجمن های سینمایی البرز به مناسبت روز ملی سینما

تجلیل از مسئولین انجمن های سینمایی البرز به مناسبت روز ملی سینما
تجلیل از مسئولین انجمن های سینمایی البرز به مناسبت روز ملی سینما
ناصر مقدم: انجمن های تخصصی، بازوان توانمند این اداره کل در اجرای رویدادهای ارزنده فرهنگی و هنری و سینمایی استان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به مناسبت روز ملی سینما از مسئولین انجمن های سینمایی استان البرزتقدیر و تجلیل شد.

در این جلسه از زحمات و اقدامات سینمایی صورت گرفته در انجمن سینمای جوان؛ به ریاست محمدحسین عابدی و انجمن سینماگران البرز، به ریاست محمد شهبازی و انجمن سینمای مستند و تجربی، به ریاست مصطفی عبادی تقدیر و تشکر شد.

ناصر مقدم در این جلسه گفت: استان البرز دارای سه انجمن تخصصی و توانمند است که بحمداله تعامل خوبی با

مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارند و در جشنواره و برنامه های هنری و سینمایی استان بازوی اجرایی توانمند این اداره کل هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شایسته بود که در این جلسه، در خدمت کلیه اعضای انجمن ها باشیم لیکن به دلیل شرایط حاد کرونایی این امر میسر نشد و امیدواریم بتوانیم با بهبود شرایط کرونایی، روند عادی فعالیتهای فرهنگی و هنری شکل گیرد و بزودی شاهد افزایش فعالیت ها و طراوت فرهنگی هنری استان باشیم.

در ادامه این دیدار، رؤسای انجمن ها از حمایتهای مدیرکل و و مجموعه مسوولین اداره کل و بهره گیری ایشان ازپتانسیل های این انجمن ها در برنامه های اداره کل تشکر نمودند.
گفتنی است این جلسه با حضور ناصر مقدم، مدیرکل، محمود دهقان هراتی، معاون هنری و سینمایی، علی نوروزی، رئیس گروه سینمایی اداره کل و رؤسای انجمن های مذکور در محل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار گردید و در انتهای این جلسه، از اقدامات و پیگیری های رؤسای انجمن ها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
بیشتربخوانید:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.