تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر : 92218

تذکر نماینده مجلس درباره رها شدن بازار از سوی وزرای روحانی

تذکر نماینده مجلس درباره رها شدن بازار از سوی وزرای روحانی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور. نسبت به رها کردن بازار از سوی وزرای دولت دوازدهم در روزهای اخیر. افزایش قیمت‌ها انتقاد کرد.

به گزارش آوا البرز  به نقل ازخبرگزاری فارس، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی. جلسه علنی امروز مجلس.در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، با ارائه تذکر آیین نامه‌ای اظهار داشت.امروز آزمون بزرگی پیش روی مجلس انقلابی است که وزرای ارزشی و انقلابی را انتخاب کنیم.در انتخاب دقت داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به اصل 135 قانون اساسی گفت. وزرا تا تعیین وزیران جدید کارشان را ادامه می‌دهند اما در روزهای اخیر مردم از بهم ریختگی بازار و وضعیت قیمت‌ها اذیت شده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تأکید کرد: انتظار ما از آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم این است که برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و ایجاد ثبات در بازار دستور قاطع بدهد؛ چراکه دولت تدبیر و امید در 8 سال هیچ انگیزه‌ای برای کار نداشت، به ویژه در این روزهای آخر.

پس از تذکر این نماینده، قالیباف رئیس مجلس تصریح کرد: ان‌شاءالله امروز تا غروب نتیجه قطعی کابینه مشخص می‌شود و این خلاء مدیریتی که اشاره کردید برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.