تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۵:۰۵
کد خبر : 17944

جهاد فرهنگی هم‌پای جهاد نظامی ادامه خواهد داشت

جهاد فرهنگی هم‌پای جهاد نظامی ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ – ۰۸:۳۵ جهاد فرهنگی هم‌پای جهاد نظامی ادامه خواهد داشت

حاج قاسم نمایه

مجمع ناشران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد که به فضل الهی، جهاد فرهنگی علیه ظلم و ستم جهانی هم‌پای جهاد نظامی تا درک پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت و در این راه لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

به گزارش مشرق، اهالی فرهنگ و هنر و قلم نیز ضمن محکوم کردن اقدام تررویستی آمریکا،با صدور بیانیه هایی، شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهان مجاهدشان را تبریک و تسلیت گفتند.

بیانیه انجمن قلم چنین است.

بسمه تعالی

شهادت، هنر مردان خداست.

برای برخی مردان خدا هجرت از دنیا با مرگی جز شهادت قابل تصور نیست.

شهادت سردار بزرگ، حاج قاسم سلیمانی را، که نماد مجاهد در راه خدا و مبارز با ظلم و استعمار بود، به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده و هم‌رزمان و دوستداران ایشان و همه ایرانیان و مردم آزاده جهان تسلیت می‌گوییم.

سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آنها باید بدانند که این شهادت‌ها مسیر حق طلبی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی‌برد و عزم حق‌جویان را در قطع دست شیاطین محکم‌تر خواهد کرد. با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر امریکایی منجر خواهد شد.

نویسندگان و شعرای ایرانی وظیفه خود می‌دانند که با سلاح قلم، پاسدار خون شهدای اسلام از جمله شهید سلیمانی و همراهان مجاهدش باشند و حماسه رشادت و شهادت آنان را در تاریخ جاودانه سازند.

انجمن قلم ایران

پیام تسلیت مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پی شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی

بسم رب الشهدا

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام و ذوالفقار ولایت، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین اشقیا، نه‌تنها برای مسلمانان و شیعیان دنیا، بلکه برای همه آزادگان و آزادی‌خواهان عالم سخت و سنگین است. این اقدام، نه یک اقدام تروریستی، بلکه یک اقدام جنگی توسط دشمن غدار است.

این شهید عزیز در چهار دهه جهاد و مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر، از دوران هشت ساله دفاع مقدس تا نابودی داعش و تروریست‌های تکفیری، خط گفتمانی و فرهنگی مکتب مقاومت و پایداری را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، بسط و گسترش و تثبیت نمود.

ریخته‌شدن خون پاک حاج‌قاسم، به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌های شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.

دشمن جنایتکار بداند بی‌شک انتقام سخت نزدیک‌ است و طبق وعده الهی که فرمود إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای مقاومت با نابودی کامل و عاجل رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهادت شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر یاران همراهش را به محضر بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداه، حضرت امام خامنه‌ای، آحاد ملت ایران و مستضعفان عالم تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که به فضل الهی، جهاد فرهنگی علیه ظلم و ستم جهانی هم‌پای جهاد نظامی تا درک پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت و در این راه لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.