تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 93526

حمايت قاطع ستاد امر به معروف و نهي از منکر از طلبه مضروب در مهرشهر

حمايت قاطع ستاد امر به معروف و نهي از منکر از طلبه مضروب در مهرشهر

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان البرز گفت.اين ستاد با جديت تمام براي حمايت ازناهيان منکر در چهارچوب قانون تلاش مي‌کند. محمد منتج، دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان البرز. در رابطه با مضروب شدن طلبه ناهي از منکر در مهرشهر کرج اظهار کرد:

اين ستاد از ابتدا کار حمايت از آمر به معروف و ناهي ازمنکر رادر کنار داد. ستاني  و نيروي انتظامي  استان با جديت پيگيري کرده است.

وي افزود: بعد از متواري شدن ضاربان پيگيري‌هاي ستاد موجب شد. تا نيروي انتظامي با اولويت قرار دادن پرونده با روش هاي تخصصي ضاربان را رديابي و دستگير کند.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان البرز بيان داشت. قرار وثيقه ضاربان با قيد ممنوع الخروج شدن آن‌ها از کشور،دو برابر موارد معمول تعيين شد. روند قضايي اين پرونده هم با جديت در دستگاه محترم قضايي در جريان است.

منتج در رابطه با زمان تشکيل دادگاه اين پرونده هم گفت.با طي روند قانوني هم بايد توجه داشت که برگزاري جلسه دادگاه متهمان بعد از طي شدن طول دوره درمان شاکيان قابل برگزاري است. طبق قانون پيش از اتمام کامل درمان مضروبان حادثه نمي توان دادگاه را برگزار کرد.

همسر طلبه ناهي منکر در اين حادثه دچار شکستگي بيني شده و  به دليل عمل جراحي بايد دوره درمان ايشان زي مي‌شد و اين روال قانوني موجب شده تاکنون دادگاه اين پرونده برگزار نشود.وي تاکيد کرد: ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان البرز با جديد تمام براي حمايت از ناهيان منکر در چهارچوب قانون تلاش مي‌کند و برخي شايعات مطرح شده در رابطه با حمايت نکردن ستاد از ناهي منکر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.