تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۵:۰۲
کد خبر : 19808

خلبان نصیرزاده: تک تک فرماندهان شهید نیروی هوایی نخبه بودند

خلبان نصیرزاده: تک تک فرماندهان شهید نیروی هوایی نخبه بودند
نصیرزاده

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دستاوردهای به جای مانده از فرماندهان شهید نیروی هوایی ارتش گفت: تک تک فرماندهان شهید نیروی هوایی نخبه بودند.

به گزارش ایسنا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش (نهاجا) در مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید منصور ستاری که صبح یکشنبه به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت او در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: تک تک این فرماندهان مبدع و نخبه بودند؛ شهید ستاری مبتکر تاکتیک‌های پیشرفته پدافندی و فردی بود که زیرساخت های اساسی و به یادماندنی از جمله یک دانشگاه هوایی را از خود به جای گذاشت. شهید یاسینی نیز با ۲ هزار و هفتصد و ۵۹ ساعت پرواز جنگی یکی از رکوردداران دفاع مقدس بود و شهید اردستانی با عبور از تمام استانداردهای روز پروازی و با رکورد ۷ سورتی پرواز در یک روز و همچنین ۴۰۰ ماموریت برون مرزی رکوردی به یاد ماندنی از خود به جای گذاشتند.

وی با اشاره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به دانشجویان دانشگاه هوایی ستاری اظهار کرد: امروز در سوگ یکی از سرداران قهرمان، شجاع و مبتکر و خاری در چشم دشمنان نشسته ایم؛ ان‌شاءالله دانشجویان ما توجه کنند که در چه مسیر مهم و با ارزشی گام گذاشته‌اند. دانشجویان دانشگاه هوایی باید تلاش کنند و علم روز را بیاموزند و طوری خودسازی کنند که در آینده جای خالی سرداران و امیران نخبه ما را پر کنند و به سلیمانی ها و ستاری‌ها اردستانی‌ها تبدیل و به یکی از مهمترین قهرمانان کشور خود تبدیل شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.