تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
کد خبر : 93228

خودرو خود را به صورت رایگان دوگانه‌سوز کنید

خودرو خود را به صورت رایگان دوگانه‌سوز کنید

قابل توجه رانندگان حمل و نقل عمومی؛

خودرو خود را به صورت رایگان دوگانه‌سوز کنید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن. خودروهای عمومی (تاکسی‌ و انواع وانت‌بار)، ۲۷۰۰ خودرو در استان دوگانه سوز شده‌ است.

مجتبی دلبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد طی بازدید به عمل آمده از کارگاه‌های مجاز فرآیند تبدیل خودرو به دوگانه سوز تاکنون بیش از ۲۷۰۰ خودرو با نصب مخزن و کیت مخصوص دوگانه سوز شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی همچنان ادامه دارد، گفت: ۷۳۰ خودرو نیز در نوبت تبدیل شدن قرار دارند.

وی اظهار کرد: برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و این فرایند کاملا رایگان است.

دلبری با تاکید بر ثبت نام رانندگان خودروهای عمومی (انواع تاکسی و وانت بار) متقاضی این طرح در سامانه GCR.NIOPDC.IR افزود: هم اکنون در استان البرز چهار کارگاه برای این منظور فعال است و کلیه مخازن، کیت‌ها و تجهیزات سی ان جی به صورت رایگان بر روی خودروهای عمومی، انواع تاکسی و وانت نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

  • برای حذف جریمه های اشتباه وسایل نقلیه به کجا مراجعه کنیم  سرپرست پلیس راهور استان به تشریح دلایل ثبت جرایم رانندگی اشتباه پرداخت.گفت: پس از ثبت جریمه اشتباه. صاحبان وسایل نقلیه پس از گذشت ۱۰الی ۱۲ روز در صورتی که جریمه ثبت شده پاک نشد. به مرکز اجرائیات پلیس راهور مراجعه و موضوع را گزارش کنند…..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.