تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 12964

زمانبندی ثبت نام مسکن ملی در ۲۳ استان باقی‌مانده

زمانبندی ثبت نام مسکن ملی در ۲۳ استان باقی‌مانده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ – ۲۱:۰۷ زمانبندی ثبت نام مسکن ملی در ۲۳ استان باقی‌مانده

مسکن نمایه

​مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، با تشریح زمانبندی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۲۳ استان کشور گفت: ثبت‌نام در استان‌های تهران و البرز از ۳۰ آذر آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی، برنامه زمانبندی ثبت‌نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مربوط به ۲۳ استان باقیمانده را تا پایان آذرماه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام مسکن ملی وارد فاز سوم شد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن مرحله بعدی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را شش استان سمنان، ایلام، شرق سمنان، ایرانشهر، آذربایجان غربی، و خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: ثبت نام در این ۶ استان از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز انجام می شود.

اصلانی زمان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای ۶ استان دیگر را از ۲۳ آذرماه اعلام کرد و افزود: استان های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان جزو ۶ استانی هستند که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای آنها انجام خواهد شد.

وی مرحله بعدی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را برای استان‌های فارس، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، مرکزی و بوشهر اعلام کرد و توضیح داد: ثبت نام در این استان‌ها از ۲۶ آذرماه به مدت ۳ روز انجام می‌شود.

به گفته اصلانی، ثبت نام استان های تهران، البرز، قزوین، جنوب کرمان و کرمان نیز ۳۰ آذرماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است و در این طرح، ۲۰۰ هزار واحد توسط شهرهای جدید در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت های فرسوده و ناکارآمد و ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.