تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
کد خبر : 93156

سامانه الکترونیکی نظام پیشنهادات در استانداری البرز راه اندازی شد

سامانه الکترونیکی نظام پیشنهادات در استانداری البرز راه اندازی شد

عملیاتی شدن سامانه نظام پیشنهادات در استانداری البرز و فرمانداریهای تابعه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از آغاز فعالیت و رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات کارکنان و شهروندان خبر داد و نسبت به اهمیت این سامانه گفت: اهمیت و ضرورت توجه به نظامهای مدیریتی توسعه منابع انسانی از جایگاه ویژهای برخوردار است. نظام پیشنهادات به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد، محیطی را در سازمان بوجود می آورد که کارکنان، مشتریان و کلیه افرادی که با سازمان در ارتباط هستند از عالی ترین رده سازمانی تا پایین ترین سطح آن، نظرات، ایده ها و پیشنهادهای خود را در زمینه حل مشکلات و نارسایی ها و ایجاد بهبود مستمر در فعالیتهای سازمان ارائه نمایند.

به گزارش آوا البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، علی نیازی با بیان این مطلب اظهار داشت: ساز وکار نظام پیشنهادات در قانون خدمات کشوری و بخشنامه ابلاغی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مبنی بر استقرار مدل های مدیریتی پشتیبان تشریح شده است.
وی افزود: نظام پیشنهادها نظامی مدون جهت فراهم آوردن زمینه مشارکت کارکنان و دریافت ایده ها و  نظرات آنان در  راستای تحقق اهداف سازمانی استانداری و فرمانداریهای تابعه است.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به استقرار دبیرخانه نظام پیشنهادات در دفتر برنامه ، بودجه و تحول اداری استانداری ، خاطر نشان کرد: نظام پیشنهادات یکی از شرح وظائف دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری و تلاشی است در جهت ایجاد شرایط کاری پویا و سازنده در جهت سرعت بخشی به اهداف و سیاست های سازمانی که می تواند در سایه مشارکت مردم و کارکنان در دستگاه و استان محقق شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از شهروندان و کارکنان صاحب نظر و ایده و همه علاقه مندان دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و برنامه های پیشنهادهای کاربردی خود از سطح خرد تا کلان را در این سامانه به آدرس: pishnahad.alborz.ir  مجموعه مدیریتی استان را در جهت توسعه و پیشبرد اهداف عالی سازمان و همچنین ارائه راهکارهای اجرایی به منظور ایجاد زمینه های مناسب شغلی، فرهنگی، اقتصادی و رفاهی یاری دهند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.