تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
کد خبر : 93637

سرپرست معاونت” اجرائی و نظارت” اداره کل نوسازی مدارس استان البرز منصوب شد

سرپرست معاونت” اجرائی و نظارت” اداره کل نوسازی مدارس استان البرز منصوب شد

به گزارش آوا البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی. توسعه و تجهیز مدارس استان البرز،  طی حکمی از سوی مدیرکل نوسازی . توسعه و تجهیز مدارس استان البرز مهندس علیرضا کارگر موقر به سمت سرپرست “معاون اجرائی و نظارت” این اداره کل منصوب گردید.

در مراسم معارفه سرپرست معاون ” اجرایی و نظارت ” اداره کل نوسازی مدارس استان البرز. که با حضور مدیر کل استان.مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان.کارکنان و کارشناسان این اداره کل برگزار شد. “محمد دلاوریان “مدیرکل نوسازی مدارس استان با عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الله  برای جمع حاضر  با بیان اهمیت امر مهم و خداپسندانه. مدرسه سازی و جایگاه رفیع تعلیم و تربیت در آموزه های دینیمان. توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال را برای مهندس کارگرموقر خواستار شد.اظهار نمود :

شایسته است. با جلب همفکری همکاران و نیز تعامل سازنده با سازمان نوسازی. توسعه و تجهیز مدارس کشور. اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات تابعه و مجامع خیرین مدرسه ساز کشور و استان البرز و سایر سازمان‌های ذی ربط در پیشبرد اهداف. سازمانی موفق و مؤید باشند و تحقق اقدامات مربوط به حوزه ی خود را در گستره استان البرزفراهم نمایند.

همچنین ایشان از زحمات بی شائبه مهندس سعید گل زردی که پیش از این سمت سرپرست “معاونت اجرائی” این اداره کل را عهده دار بود، تشکر نمود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

شایان ذکر است مهندس علیرضا کارگر موقر پیش از این بعنوان “معاون اجرائی” این اداره کل مشغول به خدمت بود.

جناب آقای مهندس علی رضا کارگر موقر انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست ادارکل نوسازی مدارس استان البرز تبریک عرض نموده
امیدواریم حضور شما در این مسئولیت با عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله باری از تجربه نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش در امر مقدس خدمت رسانی باشد
دوام توفیقات روز افزون شما را از جهاندار جهان آفرین مسئلت داریم.

پایگاه خبری آوا البرز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.