تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 93067

سپاه پاسداران برای راه اندازی مرکز جدید واکسیناسیون در استان البرز آمادگی دارد

سپاه پاسداران برای راه اندازی مرکز جدید واکسیناسیون در استان البرز آمادگی دارد

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا در این استان شتاب گرفته است ، گفت: در صورت نیاز سپاه برای راه اندازی مرکز جدید واکسیناسیون در استان البرز آمادگی کامل دارد.

 سردار علیرضا حیدرنیا در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سیدالشهدای شهرستان نظرآباد. اظهار  داشت:با توجه به شرایط جامعه در بحث درگیری با پیک پنجم کرونا و با توجه به شدت طغیان ویروس در این پیک نسبت به مراحل قبلی.فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان البرز اجرایی شد.وی ادامه داد. نیروهای بسیج و سپاه در چنین شرایط برای عبور از پیک پنجم کرونا به کمک شبکه بهداشت و درمان آمده‌اند. اقدامات خوبی در این فاز از طرح شهید

حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در قالب این طرح دو هدف مهم مد نظر است.افزود: در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بالغ بر هزار پایگاه سلامت توسط سپاه .بسیج به صورت قرارگاه‌های محله ای در سطح استان البرز راه اندازی شد.

وی بیان کرد: در قالب فعالیت این پایگاه‌ها با شناسایی بیمارانی که در منزل دوره درمان را طی می‌کنند.خدمات درمانی و تهیه مواد غذایی برای آنهاانجام می‌شود.در سطح شهرستان نظرآباد هم مواردی مانند کپسول‌های اکسیژ ن به صورت امانی در اختیار بیماران نیازمند قرار داده شده است. سردار حیدرنیا در ادامه تشریح کرد: در بخش دیگر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی. کمک به نیروهای کادر بهداشت و درمان استان در انجام واکیسناسیون عمومی علیه بیماری کووید 19 است. در هفته‌های پیش رو با توجه به اینکه بسته‌های واکسن زیادی تهیه شده است، پوشش بیشتری در قالب واکسیناسیون جامعه  علیه این بیماری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.