تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۷:۰۱
کد خبر : 20411

علی آبادی: انسجام ملی ایران ارمغان خون سردار سلیمانی است

علی آبادی: انسجام ملی ایران ارمغان خون سردار سلیمانی است

علی آبادی: انسجام ملی ایران ارمغان خون سردار سلیمانی است

محسن علی آبادی

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو،در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت انسجام ملی ایران ارمغان خون سردار سلیمانی است.

به گزارش ایسنا، محسن علی آبادی نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گفت: شکوه مردم ایران درتشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را نشان دهنده پیوند عمیق ملت ایران با شهدا و حاصل یک عمر مجاهدت دلیرانه این سردار شهید دانست و افزود: سردار تمام چرخ دنده های مقاوت جهان را با خونش به حرکت درآورد. انسجام امروز ملت ایران و سایر مردم آزاده جهان مثل عراق ارمغان مجاهدت ها و شهادت سردار است. در حقیقت او یک سپهبد بدون میز بود که میز و صندلی اش سنگ و خاک بود.

وی تاکید کرد: این عزت حاج قاسم است که مردم چنین حماسه ای را در وداع با پیکرش برگزار کردند. کاش می شد به جای خیابان یک استان را به نام او می زدند زیرا امنیت این خاک مدیون رشادت های او است.

پیشکسوت و قهرمان اسبق شنای ایران یادآور شد: افتخار می کنم که از زادگاهم شهر ری پاسداری شهید به نام وحید زمانیان تا لظه آخر در کنار شهید قاسم سلیمانی بود. مردم همه شهرهای ایران از جمله شهر ری تا آخرین قطره خون در راه آرمان های سپهبد سلیمانی خواهند بود. این حرکت مردمی خودجوش است و امروز شاهد انقلاب دیگری در ایران و عراق علیه استکبار هستیم. خواسته های حاج قاسم این بود که آمریکایی ها منطقه را ترک کنند و امروز مجلس عراق آن را اجابت کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.