تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 94035

لئوناردو ادعای «اکیپ» درباره حقوق مسی را تکذیب کرد

لئوناردو ادعای «اکیپ» درباره حقوق مسی را تکذیب کرد

ادعای نشریه فرانسوی درباره میزان حقوقی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش در نظر گرفته است، رد شد.

 نشریه «اکیپ» فرانسه روز گذشته ادعا کرده بود که کل حقوق خالصی که مسی در سه فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن (دو فصل نخست قطعی و فصل سوم در صورت تمدید توسط باشگاه) به 110 میلیون یورو در سال می‌رسد، اما این خبر اکنون قویاً توسط لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه تکذیب شده است.

لئوناردو در واکنش به گزارش اکیپ که یکی از معتبرترین رسانه‌های ورزشی اروپاست، به رادیو مونت‌کارلو گفت: ما نباید به صرف آمدن یک خبر روی جلد روزنامه‌ای مانند اکیپ آن را باور کنیم. این غیرقابل قبول است و بدون شک کذب. من می‌خواهم بگویم که این اقدام اکیپ نوعی بی‌احترامی است و ما هم از آن خوش‌مان نیامد. درک نمی‌کنم که چرا الان چنین خبری منتشر شده است، اما در هر صورت این خبر از واقعیت بسیار دور است. مدت قرارداد مسی دو ساله است و در این قرارداد هم هیچ بند اجباری یا اختیاری برای تمدید وجود ندارد. این خبر کاملاً دروغ است و ما هم از آن خوش‌مان نیامد.

اگر ادعای لئوناردو صحت داشته باشد، مسی برخلاف آنچه که تا الان گفته شده است، تنها دو سال با PSG قرارداد دارد و چیزی به‌عنوان گزینه تمدید اختیاری برای باشگاه وجود ندارد. مسی امروز (یکشنبه) برای اولین بار در پاریس برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان می‌رود. او پیش از این دو بازی برای PSG انجام داده که هر دوی آنها خارج از خانه بوده است.

بیشتر بخوانید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.