تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 91690

مدیریت شهری کرج آماده خدمات رسانی برای مهار کرونا است

مدیریت شهری کرج آماده خدمات رسانی برای مهار کرونا است

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد.مدیریت شهری این کلانشهر آماده خدمات رسانی در زمینه مقابله با کرونا. درمان بیماران کووید19 و اختصاص مکان برای واکسیناسیون است.

علیرضا رحیمی گفت : شورای اسلامی شهر کرج در گام نخست  ۱۰ میلیارد تومان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری.تصمیم مدیران استانی به تصویب رساندند.

وی بیان داشت. شورا و شهرداری کرج این آمادگی را دارند. تا امکانات موجود از جمله تعدادی از سالن های ورزشی. برای درمان بیماران کووید۱۹ وواکسیناسیون اختصاص دهند.

رحیمی گفت.انتظار می رود تمام دستگاه های اجرایی برای مهار موج پنجم کرونا. پای کار بیایند تا بتوان این موج سنگین را کنترل کرد.

و ی افزود.با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستانها ومراکز بهداشتی. نیاز به حمایت از مجموعه خدمات رسان  بخش سلامت شورای اسلامی شهر کرج. لایحه ای که شهردار به شورا ارسال کرده بود را با قید ۲ فوریت تصویب کرد.

رحیمی گفت.براین اساس ۱۰ میلیارد تومان برای خرید تخت.امکانات لازم مصوب شد تا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.فقط در این  زمینه هزینه شود.

نایب رییس شورا بیان داشت. قرار شد دانشگاه علوم پزشکی برای این مبلغ و مبلغی که در گذشته اختصاص یافته بود. گزارش مستند ارائه کند.

رییس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت سلامت شورای شهر افزود. براساس قانون و ماده پنج یکی از بندها مربوط به بهداشت عمومی،سلامت عمومی است. که یکی از وظایف شهرداری محسوب می شود.

وی گفت.باید شورای ششم.شهرداری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کنند. یعنی تمام دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات با مدیریت شهری هم افزایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با ابراز تاسف از جان باختن یکی از پاکبانان کرج براثر تصادف گفت : این حادثه شامگاه دوشنبه رخ داد که راننده خاطی از صحنه متواری شد.

رحیمی افزود: علت دقیق این حادثه توسط شورای اسلامی در دست بررسی است ضمن آنکه شهرداری موظف به تامین لباس شب نما برای تمام پاکبانان شده است.

وی بیان داشت : تامین روشنایی معابر و کنترل سرعت خودروها از مواردی است که باید در کلانشهر کرج به آن توجه ویژه شود تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

رحیمی گفت : در زمان حاضر شهرداری کرج حدود ۲ هزار پاکبان و بیش از یک هزارنفر سبزبان دارد.

اکنون سه شهرستان تابعه البرز قرمز تیره ، سه شهرستان قرمز و یک شهرستان نارنجی کرونایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.