تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 91191

مردم به جریان انقلابی‌گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند

مردم به جریان انقلابی‌گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند
سرپرست شهرداری کرج گفت: مردم به جریان انقلابی‌گری، مدیریت جهادی، شفافیت و عدالت و از همه مهم‌تر مبارزه با فساد اعتماد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهرکرج، مصطفی سعیدی سیرایی در نخستین جلسه رسمی شورای ششم کرج با اشاره به اینکه افتخار دارم که منتخب شورای جوان و انقلابی هستم اظهار داشت: مردم به جریان انقلابی‌گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند امیدوارم بر اساس منویات مقام معظم رهبری با وفاق و همدلی فعالیت خود را نسبت به منافع مردم شهر کرج آغاز کنیم.

سرپرست شهرداری کرج تصریح کرد: تا زمان انتخاب شهردار با هماهنگی و همکاری کامل با شورا، به انجام فعالیت‌های تعیین شده خواهم پرداخت و یکی از اولویت‌های اساسی، مبارزه با فساد در راستای اجرای خواست مردم و اعتماد آنها به شورای ششم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

تبریک گویی هزینه ای از محل بیت المال شایسته مدیریت شهری انقلابی نیست

مدیریت شهری جدید کرج همراه با قوای انقلابی گام بر می دارد

سعیدی سیرایی با قدردانی از اعضای شورای شهر ادوار گذشته و شهردار پیشین کرج تاکید کرد: انتخاب مردم مشخص است که راضی از عملکردهای گذشته نیستند و توقع دارند بیشتر تلاش کنیم، امیدوارم همه با هم در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر کرج روحیه انقلابی گری دارد و برخاسته از بطن جامعه است، گفت: شهرداری تلاش خواهد کرد تا همسو با سیاستگذاری و منویات نمایندگان مردم حرکت کند و آن چیزی که همه به دنبال آن هستیم خدمت به مردم و حل مشکلات شهری است و الحمدلله روحیه اعضاء محترم نیز انقلابی و ولایی است و مشکلی در مسیر نخواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.