تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر : 92462

مركز آزمون الكترونیك دانشگاه علوم پزشكی البرز افتتاح شد

مركز آزمون الكترونیك دانشگاه علوم پزشكی البرز افتتاح شد

صبح امروز مرکز آزمون الكترونیك دانشگاه با حضور رییس دانشگاه، معاون توسعه. مدیریت و منابع و معاون آموزشی. جمعی از مسئولین در دانشکده پزشکی افتتاح شد.

دکتر محمد فتحی رییس دانشگاه در حاشیه افتتاح این مرکز ضمن گرامیداشت. هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: این مرکز به عنوان اولین مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه . با هدف برگزاری آزمون ها به صورت مجازی در دانشکده پزشکی راه اندازی شد.
وی افزود: این مرکز در دو طبقه با ظرفیت ۱۳۰ کاربر تجهیز و راه اندازی شده است. که می توان در برگزاری آزمون علوم پایه.جامع و پیش کارورزی و آموزش های از راه دور از آن بهره گرفت.
دکتر فتحی با اشاره به شرایط پاندمی کرونا و لزوم تقویت زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه تصریح کرد.این مرکز با اعتباری در حدود پنجاه میلیارد ریال تجهیز شده است.

امکان این وجود دارد تا سایر دستگاه ها و ارگان ها در صورت نیاز از این مرکز در برگزاری آزمون های الکترونیک خود استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

پیام دکتر شهروز یزدانی معاون آموزشی در پی افتتاح و راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک در دانشگاه در دانشکده پزشکی

به دنبال شیوع بیماری کووید 19 در ایران و جهان، اموزش مجازی و ازمون های الکترونیک به عنوان راهکار اصلی ادامه تحصیل دانشجویان و جلوگیری از وقفه اموزشی در كل جهان از جمله ایران مورد توجه قرار گرفت.
يكي از آرزوهاي ديرينه ما و البته یکی از خروجی های مورد انتظار بسته ارتقای نظام ارزیابی و ازمون های علوم پزشکی، داشتن يك مركز آزمون الكترونيك استاندارد و به روز در دانشگاه بود كه سالها با توجه به موانع پيش رو اقدامي در مورد آن صورت نگرفته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.