تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 19163

نام حاج قاسم با جان و روح کرمانی‌ها، عجین و همراه است

نام حاج قاسم با جان و روح کرمانی‌ها، عجین و همراه است
سردار قاسم سلیمانی

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نام حاج قاسم با جان و روح ما کرمانی ها، عجین و همراه است و حال که مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا این عاشق حسینی به خیل یاران شهیدش بپیوندد، انتظار می رود که باشکوه ترین مراسم استقبال از این پرستوی مهاجر و بدرقه تا جوار همرزمان شهیدش در شهر و دیارمان رقم خورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، متن دعوت از مردم شهید پرور استان کرمان جهت مشارکت در میزبانی از هموطنانی که در مراسم تشیع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر خواهند شد به شرح زیر است:

«الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون

مردم شریف و شهید پرور استان کرمان

با سلام و تسلیت شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری، همرزمان شهید و خانواده های مکرم ایشان و شهید والامقام سرتیپ پورجعفری یار همیشه همراه حاج قاسم و شما مردم نجیب استان کرمان.

نام حاج قاسم با جان و روح ما کرمانی ها، عجین و همراه است و حال که مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا این عاشق حسینی به خیل یاران شهیدش بپیوندد، انتظار می رود که باشکوه ترین مراسم استقبال از این پرستوی مهاجر و بدرقه تا جوار همرزمان شهیدش در شهر و دیارمان رقم خورد.

یقینا حاج قاسم متعلق به تمام ایران و ملت های مستضعف است و خیل دوستدارانش از اقصی نقاط کشور بلکه کشورهای دیگر به کرمان خواهند آمد تا در این تشییع با شکوه شرکت نمایند. لذا از هم استانی ها و همشهریان عزیز کرمانی می خواهم که خود را برای استقبال و میزبانی از این عزیزان آماده نمایند. از جوانان عزیز کرمانی دعوت می کنم که با راه اندازی موکب ها، برنامه ریزی های مناسبی جهت ارائه خدمات شایسته به میهمانان حاج قاسم، تدبیر نمایند. از اصناف و بازاریان، مسئولین محترم ادارات و سازمان ها، هیات های مذهبی، مساجد و حسینیه ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش، اماکن اقامتی و ورزشی می خواهم که مردم و جوانان را برای این تشییع عظیم همراهی نمایند.

رجاء واثق داریم سردار سلیمانی که تمام عمر با برکتش را در راه خدا، و برای اعتلای نام اسلام و آرامش میهن، وقف شد، در شهادت مظلومانه و تشییع پیکر مطهرش نیز خیرات و برکاتی عظیم بسیاری نهفته است.»

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.