تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر : 91992

۱۶۰۰۰ واحد مسکن مهر استان البرز به متقاضیان تحویل داده شد

۱۶۰۰۰ واحد مسکن مهر استان البرز به متقاضیان تحویل داده شد

مدیر اجرایی و نظارت بر مسکن مهر استان البرز گفت.از ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در استان البرز.۱۶ هزار واحد احداث.به متقاضیان تحویل داده شده است.

احسان باقری‌فر درباره آخرین وضعیت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر. در استان البرز اظهار داشت: اکثر پروژه‌های مسکن مهر استان البرز به اتمام رسیده است.

وی افزود: از حدود 18 هزار واحد مسکن مهر استان البرز. که توسط اداره کل راه و شهرسازی در دو پروژه ماهدشت و شهرک ابریشم اجرایی شده. تاکنون بالغ بر 16 هزار واحد احداث و به متقاضیان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

مدیر اجرایی و نظارت در امور راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه بخش باقیمانده از پروژه‌های احداثی توسط راه و شهرسازی استان مشکل اجرایی ندارد، گفت: تنها نصب انشعابات آب، برق و گاز این پروژه‌ها باید انجام شود.

باقری‌فر با اشاره به اینکه برای جبران عقب ماندگی‌های چند وقت اخیر در بحث مسکن مهر در سایت به مواردی از جمله تنظیم قراردادهای پیش فروش واحدهای مسکونی و اصلاح سیستم و سامانه مسکن مهر در تعطیلات رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: در رابطه با خدمت‌رسانی به مردم در بحث مسکن مهر به دلیل اختلال در سایت با مشکل مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه بعد از انجام اصلاحات در سامانه مسکن مهر در روزهای آینده طی فراخوانی حدود 200 متقاضی مسکن مهر ماهدشت برای تقسیط وام و تحویل واحد مسکونی فراخوانده می‌شوند، گفت: بحث تنظیم قراردادها و بخش امور اداری هم باید توسط بانک مسکن برای تسریع در کار متقاضیان مسکن مهر انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.