تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 21150

۲۳ روز و ۷ بازی حساس برای یونایتد و سولسشایر

۲۳ روز و ۷ بازی حساس برای یونایتد و سولسشایر

۲۳ روز و ۷ بازی حساس برای یونایتد و سولسشایر

اوله گنار سولسشایر

منچستریونایتد باید در ۲۳ روز، هفت دیدار دشوار داشته باشد که می‌تواند سرنوشت این فصل تیم را تا حد زیادی مشخص کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، منچستریونایتد باید از امشب تا ۲۲ روز دیگر در ۷ دیدار به میدان برود که بازی‌های دشواری هستند و می‌تواند تا حد زیادی سرنوشت اوله‌گنار سولسشایر را تعیین کند.

یونایتد امشب در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس باید برابر منچسترسیتی به میدان برود که فصل قبل توانست این جام را به دست بیاورد. سولسشایر خیلی دوست دارد با یونایتد به اولین قهرمانی خود برسد و قطعا در این دیدار که داربی شهر منچستر است، شیاطین سرخ به راحتی از کسب برد در آن نمی‌گذرند. این دیدار، بازی رفتت دو تیم است که به میزبانی یونایتد برگزار می‌شود.

یونایتد شنبه (چهار روز دیگر ) بایثد در لیگ برتر به دیدار نوریچ برود، سه روز بعد با توجه به تساوی یونایتد و ولورهمپتون در جام حذفی، این دو تیم در دیدار تکراری برابر هم قرار می‌گیرند و سپس یونایتد باید به آنفیلد دیدار کند تا با تیم صدرنشین یعنی لیورپول دیدار کند.

یونایتد تاکنون تنها تیمی در لیگ برتر است که توانسته از لیورپول امتیاز بگیرد و باید دید در دیدار برگشت دو تیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. برنلی در لیگ برتر، واتفورد یا برنمر در جام حذفی و دیدار برگشت با سیتی در جام اتحادیه این هفت دیدار هستند که یونایتد باید در عرض ۲۳ روز انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.