تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر : 93660

رشد جمعیت البرز از امکانات موجود آن پیشی گرفته است

رشد جمعیت البرز از امکانات موجود آن پیشی گرفته است

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری البرز گفت. رشد جمعیت این استان از امکانات موجود در آن پیشی گرفته.همین امر سبب بروز مشکلاتی شده است .

پرویز زرگر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از تبعات این رشد جمعیت که بواسطه مهاجرت رقم خورده، بیکاری است. که در استان کم وسعت البرز مشکلاتی به بار آورده است.
وی ادامه داد: بنابراین تامین رفاهیات با این رشد جمعیت با مشکلاتی مواجه است.

زرگر  گفت: امیدواریم دولت جدید با تصمیمات مطلوبی که دارد بتواند. در رفع بسیاری از مشکلات مردم از جمله معیشت اقدامات موثری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت با ۲ هزار و  ۵۹۴ میلیارد تومان برای یک هزار و ۵۲ نفر اشتغالزایی داشتیم.

زرگر  در ادامه با بیان اینکه بخشی از فعالیت های استاندار البرز پیگیری مشکلات توسعه ای استان است. اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته در این زمینه شاهد افتتاح طرح های گازرسانی و جاده ای در این استان هستیم.

زرگر در ادامه افزود: هر هفته استاندار البرز با یکی از وزراء ملاقات و مشکلات این استان که در حوزه های مختلف اجتماعی. اقتصادی و فرهنگی رصد شده را به سطح ملی برای هماهنگی در رفع آنها انتقال می دهد.

وی گفت: ۵۲۱  شهروند البرزی امسال در دیدار چهره به چهره با استاندار. به بیان مشکلات این استان در بخش سرمایه گذاری پرداختند.

مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری البرز اظهار داشت. در تلاش برای خدمات دهی هرچه بهتر در این استان با تلاش های صورت گرفته. در زمینه توسعه شبکه های گازرسانی و برق ، سرمایه گذاری هستیم.

افزایش میزان صادرات در استان البرز.افتتاح جاده چرمشهر – آبیک ، ادامه همت و اجرای طرح رفع موانع تولیدی از دیگر موضوعاتی بود. که به عنوان اقدامات توسعه ای در این استان به ان اشاره شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.