تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
کد خبر : 128818

شوک جدید به پرسپولیس | هر روز یک خبر بد جدید

شوک جدید به پرسپولیس | هر روز یک خبر بد جدید

عباس آقایی بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: من فکر می‌کنم همان طور که ما در لیگ هفتم توانستیم در هفته آخر با

شکست سپاهان قهرمان شویم این دوره هم جام در هفته آخر تقسیم خواهد شد.

وی که سابقه بازی در هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد در مورد شکست شاگردان یحیی گل محمدی

خاطرنشان کرد: دیدارپرسپولیس و سپاهان یک بازی ۶ به علاوه یک امتیازی است. سپاهان ۳ امتیاز از پرسپولیس گرفت و اجازه نداد ۳ امتیاز هم تیم میزبان بگیرد. این ۶ امتیاز بازی بود اما یک امتیاز مهم هم بالا رفتن اعتماد به نفس تیم برنده بود.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: هرچند پرسپولیس  برابر تیم فوتبال سپاهان ۱-۰ باخت و از حریف قدرتمند خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر ۴ امتیاز عقب افتاد که می‌توانست برابر این حریف با کسب یک مساوی به قهرمانی امیدوار بماند اما باخت. شاید ظاهرا شانس سپاهان اصفهان برای قهرمانی بیشتر شده باشد منتهای مراتب این ۴ امتیاز جبران شدنی است. سابقه داشته که تیمی‌از صدرنشین چند امتیاز عقب افتاده باشد اما توانسته جبران کند و قهرمان شود. من هم امیدوارم بازیکنان پرسپولیس به این نکته توجه داشته باشند که ۷ بازی باقی مانده که قرار است ۲۱ امتیاز در آن تقسیم شود. پرسپولیسی‌ها می‌توانند با یک انگیزه مضاعف و برنامه ریزی و تمرکز بهتر از این دیدارهای باقی مانده نه تنها این اختلاف امتیاز را جبران کرده و حتی به قهرمانی برسد.

وی در پایان گفت: به اعتقاد من بازی با سپاهان تمام شد و شکست در این دیدار باید فراموش شود. یحیی گل محمدی سرمربی با تجربه ای است و خودش بهتر از هرکسی این موضوع را می‌داند. هنوز در ۷ بازی باقی مانده این امیدواری وجود دارد که تیم‌های رقیب امتیاز از دست بدهند و پرسپولیس بتواند به هدف بزرگ خود برسد و باز هم فکر می‌کنم به رغم این اختلاف امتیاز با صدر جدول، سرنوشت قهرمانی دست خود بازیکنان پرسپولیس است
بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.