تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 85967

قیمت طلا در روز جاری

قیمت طلا در روز جاری

قیمت طلا در روز جاری با افزایش حدود ۹ دلار نسبت به روز گذشته با قیمت ۱۸۶۸ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید و توصیه به سرمایه گذاران خرید طلاست.

روز گذشته میان سه شاخص اصلی، بیت‌کوین، طلا و نفت، تنها بیت‌کوین روند افزایشی داشت. اما در روز جاری طلا نیز وارد مسیر صعودی شد. کمی افزایش قیمت را تجربه کرد.

سایه ترامپ بر بازارهای جهانی

پس از یک معامله دشوار دیگر که در روز سه شنبه در آن طلا 0.87٪ کاهش یافت.  امروز چهارشنبه، فلز زرد با 0.32٪ افزایش معاملات اروپا را آغاز کرد.

همچنین نقره با نگه داشتن سطح 25 دلاری هر اونس ، با نزدیک به یک درصد افزایش معامله شد. نیک‌کی ۲۲۵، ۰.۳۳ درصد، ASX ۰.۶۶ درصد و شاخص شانگهای ۰.۷۶ درصد همگی در معاملات زودهنگام چهارشنبه بالاتر بسته شدند.

همانطور که انتظار می رفت تاثیرگذاری خبرهایی چون محرک های مالی آمریکا بر بازار  یک شبه فروکش کرد. رئیس جمهور ترامپ گفته بود که او ممکن است توافق نامه محرک مالی جدید را امضا نکند ، مگر اینکه چک های ارسالی از 600 دلار به 2000 دلار افزایش یابد. رئیس مجلس پلوسی گفت که این اصلاحیه را این هفته به صحن علنی می آورد.

قیمت طلا در روز جاری با افزایش حدود ۹ دلار نسبت به روز گذشته با قیمت ۱۸۶۸ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید. در همین رابطه سایت اینوستینگ به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کند که اقدام به خرید طلا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.