تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
کد خبر : 92010

کلینیک تخصصی املاک و عمران بزرگ سرای نوین آماده ارائه خدمات ملکی با راهکارهای نوین جهانی

کلینیک تخصصی املاک و عمران بزرگ سرای نوین آماده ارائه خدمات ملکی با راهکارهای نوین جهانی

کلینیک تخصصی املاک و عمران بزرگ سرای نوین با سیستم نوین تخصصی و هوشمند در کلیه امور ملکی املاک. عمرانی. فنی مهندسی و حقوقی در محدوده کاری کل کشور

مجموعه هلدینگ عمران و املاک بزرگ سرای نوین با 25 بخش مختلف و بیش از 100 کارمند، به مدیریت دکتر فتح اله خروتی، کارآفرین نمونه استان البرز، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته مهندسی عمران و دکتری مدیریت بازرگانی بین الملل، با سابقه 35 سال در عرصه املاک.عمران و بازرگانی و مهندس علی اکبر خروتی مدیر مجموعه املاک بزرگ سرای نوین. با 20 سال سابقه فعالیت دراین حوزه، توانسته اند.مسیر جدید اشتغالزایی را به سوی جوانان مشتاق باز نمایند.

کلینیک تخصصی املاک و عمران بزرگ سرای نوین توانسته در سالهای متمادی فعالیت خود. مشاوران برجسته ای را جذب نموده و با آموزش های  تخصصی، با نکات ریز خرید یک ملک آشنا بوده و اطلاعات کافی را در اختیار خریداران و مالک ها قرار می دهند.

کلینیک تخصصی املاک و عمران بزرگ سرای نوین. به پاس همکاری سازندگان و مشتریان گرامی، بانک اطلاعاتی ملک های بروز را در اختیار دارد. خریداران می توانند با مراجعه به این مجموعه مناسب تریت فایلها را انتخاب کنند.

یکی از مهمترین وظایف مشاوران کلینیک تخصصی املاک و عمران بزرگ سرای نوین توازن قیمت ملک است، مشاوران قیمت معامله ملک را متعادل قیمت منطقه جهت خریدار و مالک فراهم می نمایند. به طوریکه طرفین معامله متضرر نگردیده و معامله توام با رضایت حاصل می گردد.

کلینیک تخصصی املاک و عمران بزرگ سرای نوین سالهاست در کنار مشتریان و با تکیه بر شعار صداقت توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. این اعتبار ما ثمره اعتماد شما مشتریان گرامی می باشد.

زمینه های فعالیت کلینیک املاک بزرگ سرای نوین:

خرید و فروش ، رهن و اجاره ،  معاوضه ، تهاتر ، سرمایه گذاری ، مشارکت در ساخت ، مسکونی ، تجاری ، اداری ، ویلایی ، کلنگی ، زمین ، باغ و باغچه ، مستغلات ، سوله و کارخانه های صنعتی

زمینه های فعالیت کلینیک تخصصی عمران بزرگ سرای نوین:

فنی مهندسی، طراحی نظارت و اجرای کلیه پروژه های عمرانی، امور حقوقی املاک، نقشه برداری و ارائه گزارش صورت مجلس تفکیکی، تامین مصالح و تجهیزات، مدیریت پیمان، مشاور ساخت وساز، پیمانکاری، سرمایه گذاری، مشارکت در ساخت، دکوراسیون داخلی، معماری داخلی، اخذ جواز و پایان کار، تهیه کلیه نقشه های اجرایی و ازبیلت، تهیه متره و براورد ، تهیه صورت وضعیت تعدیل و آنالیزبها، صادرات فنی مهندسی، مناقصات و مزایده ها

 

کرج،گوهردشت،خیابان اصلی، فاز2،خیابان هفتم غربی(حدادپور)،پلاک 15

sarayenovin1210@gmail.com

02634454802-13

02634454815-16

09121504018

 

بیشتر بخوانید:

بیمه بازنشستگی و تامین سرمایه زندگی بیمه سامان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.