حادثه ناشی از کار

آوا البرز-در صورت وقوع حادثه ناشی از کار، کارفرمایان مکلف هستند ضمن انجام اقدامات لازم اولیه برای جلوگیری از تشدید وضع حادثه دیده، موضوع وقوع حادثه را ظرف سه روز اداری به اطلاع سازمان تأمین اجتماعی برسانند.
گزارش حوادث ناشی از کار تا پیش از این باید بهصورت کتبی به شعب اعلام میشد اما با توسعه خدمات غیرحضوری، در حال حاضر، کارفرمایان میتوانند از طریق مراجعه به سامانه es.tamin.ir و با ورود به منوی کارفرمایان/خدمات کارفرمایان/ اعلام حادثه بیمهشده، نسبت به ثبت و اعلام حادثه ناشی از کار بیمهشدگان اقدام کند.
بخوانید…
- همایش آموزشی کارکنان جدید الاستخدام تامین اجتماعی استان البرز
- تقدیر و تشکر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز
- برگزاری پویش فرهنگی و ورزشی دبستانی ها به مناسبت هفته کودک
- عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری البرز
- آموزش صنایعدستی به ۱۰۰ هنرجوی ساوجبلاغی
- مقابله با تغییر کاربری 94 هکتار از اراضی زراعی فردیس/ 87 مورد دیوارکشی غیرمجاز تخریب شد
- حزب الله، شمال سرزمینهای اشغالی را موشک باران کرد
- غذاهای کبابی احتمال ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد
- بازدید سرپرست فرمانداری فردیس از لکهصنعتی نور
- عراق: پدافند هوایی ما توانایی حمایت از آسمانمان را دارد
- رد ادعاها درباره آزمایش هستهای در ایران
- تقدیر و تشکر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز
برچسب ها :آوا البرزخبر ، تامین اجتماعی ، حادثه ناشی از کار ، کارفرمایان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0