تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 155427

حادثه ناشی از کار

حادثه ناشی از کار

آوا البرز-در صورت وقوع حادثه ناشی از کار، کارفرمایان مکلف هستند ضمن انجام اقدامات لازم اولیه برای جلوگیری از تشدید وضع حادثه دیده، موضوع وقوع حادثه را ظرف سه روز اداری به اطلاع سازمان تأمین اجتماعی برسانند.

گزارش حوادث ناشی از کار تا پیش از این باید به‌صورت کتبی به شعب اعلام می‌شد اما با توسعه خدمات غیرحضوری، در حال حاضر، کارفرمایان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه es.tamin.ir و با ورود به منوی کارفرمایان/خدمات کارفرمایان/ اعلام حادثه بیمه‌شده، نسبت به ثبت و اعلام حادثه ناشی از کار بیمه‌شدگان اقدام کند.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.