تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۰۳
کد خبر : 10772

ققنوس‌ها با «عباس دست‌طلا» طلوع می‌کنند

ققنوس‌ها با «عباس دست‌طلا» طلوع می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ – ۱۱:۳۳ ققنوس‌ها با «عباس دست‌طلا» طلوع می‌کنند

رونمایی طلوع ققنوس ها

کارگردان این مجموعه گفت: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیرگذاری قابل توجه داشته باشد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نشست خبری آغاز تولید مجموعه کمیک موشن (داستان مصور متحرک) طلوع ققنوس ها با محوریت زندگی حاج عباس باقری، راوی کتاب «عباس دست طلا» و زندگی شهید مدافع حرم، روح الله قربانی، در پاتوق خبر بسیج برگزار شد.

در این نشست، رضا امیدوار تجریشی، نماینده مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی ضمن بیان توضیحاتی درباره این مجموعه گفت: هدف از تولید این مجموعه، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است و حمایت مالی از آن را شرکت حمل و نقل فجر جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور بر عهده دارد.

وی افزود: این مجموعه در هفت قسمت از شبکه های دو، سه و افق سیما پخش خواهد شد.

دبیر جوانان مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام اول با خاطراتی مواجه هستیم که کتاب هایشان نوشته شده اما در ادامه راه، ممکن است به سوژه هایی بپردازیم که هنوز کتابشان نوشته نشده و کمیک موشن های تولیدی باعث می شود نویسندگان دفاع مقدس به سراغ این سوژه ها بروند.

در ادامه برنامه، حاج عباس باقری به نقل خاطراتی از اولین روز جنگ و اعزامش به مناطق جنگی غرب کشور پرداخت.

سلطانی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد که سابقه حضور در جبهه ها را داشته نیز در این نشست، سخنرانی کرد.

وی با اشاره به موقعیت شرکت حمل و نقل فجر جهاد و نقش این شرکت در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گفت: ما در جنگی تمام عیاریم و در سال گذشته شاهد سرمایه گذاری دشمن بر روی اعتصابات رانندگان حمل و نقل عمومی بودیم که شکر خدا این توطئه هم خنثی شد. ما به دنبال فرهنگ سازی هستیم و برای همین، نمونه های خوبی مثل حاج عباس باقری را باید به جامعه و خصوصا افرادی که در این صنف هستند، معرفی کنیم.

سلطانی افزود: مدت زمان تولید این اثر سه ماه است و امیدواریم وظیفه خود را در پیوند اقتصاد و فرهنگ، به خوبی انجام دهیم.

امیرحسین دولت آبادی، کارگردان این مجموعه نیز در این نشست خبری گفت: بازسازی صحنه های جنگ، هزینه زیادی می برد و مجبور بودیم داستان هایمان را در قالب کمیک موشن ارائه کنیم. مجموعه طلوع ققنوس ها چند فصل است که فعلا ساخت دو فصل از آن را آغاز کرده ایم و برای این کار از نیروهای حرفه ای و از بهترین پترن ها بهره برده ایم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیرگذاری قابل توجه داشته باشد.

بابک عابدین، رییس انجمن صنف چاپ و بسته بندی کشور هم در این نشست ضمن بیان سخنانی درباره شخصیت حاج عباس باقری گفت: روحیه جهادی و اشاره مقام معظم رهبری به عبارت «ما می توانیم» در خاطرات حاج عباس باقری به خوبی دیده می شود.

وی افزود: مهمترین اصل در هر جامعه ای فرهنگ است و اگر فرهنگ را توسعه بدهیم، مسائل مختلفمان حل می شود.

گفتنی است؛ مبین مدیا رسانه مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی است که تولید محتوا ارزشی درقالب مجموعه چندرسانه ای طلوع ققنوس ها را آغاز کرده است.

کمیک موشن عباس دست طلا (به تهیه کنندگی شرکت فجر جهاد) و کمیک موشن شهیدمدافع حرم روح الله قربانی (به تهیه کنندگی مهندس عابدین) آغاز این مسیر است و با سوژه های جدید ادامه خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.