تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر : 91328

آغاز به کار بیمارستان امام خمینی کرج از فردا

آغاز به کار بیمارستان امام خمینی کرج از فردا

با ورود دستگاه قضا‌یی استان البرز، بیمارستان امام خمینی کرج فردا نوزدهم مرداد آغاز به کار می کند.

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری البرز گفت: در پی انتشار کلیپی از وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در فضای مجازی، قوه قضاییه علیرغم اینکه مشکلات موجود به این دستگاه ارتباطی نداشت به موضوع ورود کرد.
در این زمینه حسین اعظمی چهاربرج، از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد: طی جلساتی که در خصوص مشکلات این بیمارستان برگزار شد، وضعیت مدیریت آن تعیین تکلیف شد.
دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: هر چند که این موضوع ارتباط مستقیمی با دادگستری نداشت، اما از باب حمایت از خدمات رسانی درمانی با ورود دستگاه قضایی این اقدام صورت گرفت.
اعظمی چهاربرج در پایان بیان کرد: این تغییر و تحولات فردا سه شنبه در دادگستری استان با حضور مسئولان مربوطه انجام می شود و این بیمارستان با مدیریت جدید آغاز به کار خواهد کرد.

مالکیت بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی کرج را بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهداری های استان البرز بر عهده دارند ، بیمارستانی که از سال ۱۳۹۵ با تغییر تعرفه خصوصی به دولتی و بکارگیری نیروی مازاد عملا زیان ده شد و از یک سال قبل به علت مشکلات مالی تعطیل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.