تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر : 19258

دعوت از مردم مشهد برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت

دعوت از مردم مشهد برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت
تجمع مردم تهران در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در میدان فلسطین

ایسنا/خراسان رضوی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت دعوت کردند.

در پی شهادت مظلومانه سردار راستی و صداقت، شجاعت و نجابت و سرباز فداکار ولایت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی و علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، در پیامی مشترک، از مجاوران و زائران حرم امن رضوی برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام دعوت کردند.

متن دعوت به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

امروز که امت اسلام در سوگی بزرگ به سر می‌برد و امروز که مردم مسلمان نشان داده‌اند چگونه در برابر ظلم و استکبار یارای ایستادن دارند، نه تنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست، بلکه ایادی آن‌ها هم دانسته‌اند که ایران اسلامی سرزمین دلیران و غیورمردانی است که هر چقدر بر پیکر آن‌ها زخم بزنند، رویش‌ها و جوانه‌ها بیشتر سر بر می‌آورند.

سرداران بزرگ اسلام شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و هم‌رزمان شهیدشان به دیگر شهدای تاریخ نبرد حق علیه باطل پیوستند، اما سرداران دیگری از خون مطهر این شهید به بار خواهند نشست تا پرچمدار جبهه مقاومت و ولایتمداری باشند.

در این راستا؛ فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه ساعت 12 ظهر، پیکر مطهر و پاک شهیدان والامقام جبهه مقاومت، از میدان ۱۵ خرداد مشهد بر روی دستان مریدان کوی دوست تشییع و مضجع شریف و ملکوتی امام هشتم (ع) را طواف خواهند کرد. بدینوسیله از آحاد مردم شهیدپرور و انقلابی مشهد مقدس دعوت می‌شود تا در این مراسم پرفیض حضور بهم رسانند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.