تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
کد خبر : 90403

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با فرماندار شهرستان چهارباغ

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با فرماندار شهرستان چهارباغ
در ادامه برنامه سرکشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از شهرستان های این استان، ناصر مقدم به دیدار شمیرانی فرماندار شهرستان چهار باغ رفت.
در این دیدار که در محل دفتر فرماندار شهرستان چهار باغ برگزار شد ناصر مقدم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و تاسیس شهرستان چهارباغ و انتصاب جناب آقای شمیرانی بعنوان فرماندار این شهرستان ، آمادگی خود را برای توسعه و افزایش سطح خدمات فرهنگی و هنری و مذهبی به مردم این شهرستان اعلام کرد.
ناصر مقدم با اشاره به سوابق و نگاه فرهنگی فرماندار این شهرستان گفت: قطعا سوابق ارزشمند جناب آقای شمیرانی و نگاه و توجه خاص ایشان به حوزه فرهنگ و هنر کار را برای مسئولین و کارگزاران این حوزه راحت تر خواهد نمود و طبعا شاهد رشد هرچه بیشتر در افزایش کیفی و کمی فعالیت ها و خدمات حوزه فرهنگی و هنری در این شهرستان خواهیم بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اختصاصات و شرایط کار فرهنگی و هنری افزود: حوزه فرهنگ دارای لایه های پنهان است و حوزه ای دیربازده می باشد. رویدادهای و برنامه های فرهنگی و هنری و مذهبی تاثیرات مهم و ماندگار و موثر در جامعه خواهد داشت. اگر خواهان توسعه هرچه بهتر تمامی شئون جامعه هستیم قطعا باید تا سرحد امکان در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه گذاری نماییم. بی شک هرگونه هزینه کرد در حوزه فرهنگ و هنر به منزله یک سرمایه گذاری پر سود است که در آینده چندین برابر ارزش مادی هزینه شده را به جامعه برخواهد گرداند.
همچنین در این دیدار ناصر مقدم آمادگی خود را برای تاسیس هرچه سریع تر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ را اعلام کرد و خواستار حمایت و مشارکت فرمانداری این شهرستان در راه اندازی هرچه سریع تر این اداره شد.
در این دیدار قدرت اله شمیرانی فرماندار شهرستان چهارباغ نیز بر ضرورت کار فرهنگی و تاثیر بالای آن در جامعه تاکید کرد و امادگی خود را برای حمایت حداکثری از حوزه فرهنگ و هنر شهرستان جدید التاسیس چهار باغ اعلام نمود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.