تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 59622

راکیتیچ: فصل تمام نشود، قهرمانی لالیگا باید به بارسلونا برسد/ دوست دارم مسابقات از سر گرفته شود

راکیتیچ: فصل تمام نشود، قهرمانی لالیگا باید به بارسلونا برسد/ دوست دارم مسابقات از سر گرفته شود

راکیتیچ: فصل تمام نشود، قهرمانی لالیگا باید به بارسلونا برسد/ دوست دارم مسابقات از سر گرفته شود

هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید در صورت نیمه تمام ماندن لیگ به خاطر شیوع کرونا در اسپانیا، تیم او سزاوار کسب مقام قهرمانی است.

راکیتیچ: فصل تمام نشود، قهرمانی لالیگا باید به بارسلونا برسد/ دوست دارم مسابقات از سر گرفته شود – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان راکیتیچ قهرمانی لالیگا در صورت به پایان نرسیدن این مسابقات را حق تیم خودش می‌داند.

مسابقات لالیگا بیش از یک ماه است که به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا به حالت تعلیق درآمده و میزان ابتلا و تعداد قربانیان آن به حدی رسیده که برخی نگران عدم امکان از سرگرفته شدن این مسابقات شده‌اند. لیگ در حالی متوقف شده که بارسلونا صدرنشین است، اما هنوز 11 بازی دیگر به پایان فصل باقی است. اختلاف بارسلونا با تیم دوم جدول یعنی رئال مادرید هم تنها دو امتیاز است.

با این حال راکیتیچ می‌گوید اگر قرار به نیمه تمام ماندن فصل باشد، بارسلونا باید به عنوان قهرمان معرفی شود. او به شبکه مویستار پلاس اسپانیا گفت: همه ما می‌‌خواهیم که دوباره بازی کنیم و لیگ را با بازی کردن ببریم. من این را هم درک می‌کنم که اگر به هر دلیل نتوانیم برگردیم، فصل باید نیمه تمام رها شود و از آنجایی هم که ما صدرنشین هستیم پس باید به عنوان قهرمان معرفی شویم، اما به نظر باید تا وقتی که مهلت داریم صبر کنیم.

راکیتیچ ادامه داد: به نظر من سناریو ایده‌آل این است که فصل را در هر زمان ممکن از سر بگیریم و آن را به پایان برسانیم، اما این کار را با یک برنامه‌ریزی درست و با در نظر گرفتن فصل آینده انجام دهیم.

آرتور: اینتر؟ دوران من در بارسلونا به پایان نرسیده است

قرارداد راکیتیچ سال 2021 به پایان می‌رسد و باشگاه هم تمایلی به تمدید آن ندارد. گفته می‌شود که او از چند تیم ایتالیایی و انگلیسی پیشنهاد دارد. او در این مورد گفت: نمی‌خواهم حس خشم یا چیزی مانند آن را انتقال دهم. این‌طوری نیست. من خیلی خونسردم و از جایی که در آن هستم، رضایت دارم، اما همیشه دو طرف باید راضی باشند و من هم می‌خواهم که همه چیز خوب پیش برود. بله چندین مسئله وجود داشت که برای من خوشایند نبود و من بدون هیچ ابایی این را می‌گویم. می‌دانیم در باشگاه یکسری افراد مسئول تصمیم‌گیری هستند، اما ما هم اینجا نیستیم که فقط بخندیم و لذت ببریم. باشگاه به فکر منابع خودش است و ما هم باید بپذیریم که قدرت درک برخی چیزها را نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.