تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 93653

سارق کابل های مخابراتی خیابان بهار کرج دستگیر شد

سارق کابل های مخابراتی خیابان بهار کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق کابل مخابراتی با اعتراف به ۲۸ فقره سرقت در خیابان بهار شهر کرج خبر داد.

به گزارش آوا البرز به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی قاسم پور” با اعلام این خبر بیان داشت. ماموران کلانتری 11 مرکزی حین گشت زنی در خیابان بهار شهر کرج به فردی که در حال پرسه زنی. در اطراف دکل مخابراتی بود مشکوک شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم به محض مشاهده خودرو گشت پلیس پا به فرار گذاشت. که ماموران با سرعت عمل نامبرده را متوقف و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف یک قیچی آهن بر و مقداری کابل مخابراتی در ساک دستی متهم. اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی نامبرده به ۲۸ فقره سرقت از کابل های مخابراتی خیابان بهار شهر کرج اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور تصریح داشت: با حضور نماینده حقوقی اداره مخابرات و طرح شکایت از سوی وی، متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با بیان این که پلیس به صورت شبانه روزی در حال رصد تحرکات افراد سابقه دار است، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز هم می توانند با اعلام موارد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در تامین امنیت یاری گر ما باشند.

 

بیشتر بخوانید:

 فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۳ نفر از ضاربان به یک آمر به معروف در مهرشهر خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام خبری از سوی مرکز.فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر ایجاد درگیری در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱ فاز.چهار به محل حادثه اعزام شدند.

ادامه مطلب:ضاربان آمر به معروف در مهرشهر کرج بازداشت شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.