تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 92340

فروش خُرد سهام عدالت تکذیب شد/سازمان بورس: فروش سهام عدالت

فروش خُرد سهام عدالت تکذیب شد/سازمان بورس: فروش سهام عدالت

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با رد خبر منتشر شده مبنی بر آغاز فروش سهام عدالت از روز شنبه اعلام کرد که این موضوع با توجه به شرایط حاکم بر بازار به صورت بلوکی انجام خواهد شد.

 سیدمهدی پارچینی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد همانگونه که طی مصاحبه قبلی عنوان شد در طی مدت اخیر با ارائه گزارش های جذاب توسط شرکت های حاضر در سبد  سهام عدالت، شاهد افزایش تقاضای خرید در این دسته از شرکت ها بودیم، از طرفی برخی از دارندگان سهام عدالت اقدام به ثبت تقاضای فروش در سامانه مربوطه کرده بودند.

وی افزود: لذا با توجه به شفاف شدن وضعیت حاکم بر اقتصاد و فضای سیاسی کشور مقرر شد،تا در صورتی که سهامداران قصد بهره مندی بیشتر از منافع آتی دارایی های خود دارند. جهت حفظ منافع این دسته از سهامداران فرصتی به منظور بازنگری درخواست های فوق داده شود.

پارچینی در ادامه اظهار داشت: پس از اتمام فرصت اعلامی، در آینده و بسته به شرایط حاکم بر بازار اقدام به

واگذاری سهام های فوق بصورت بلوکی خواهد شد. مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:ضمن رد. خبر منتشر شده مبنی بر آغاز فروش سهام عدالت از روز شنبه اعلام می گردد.

که این موضوع با توجه به شرایط حاکم بر بازار و به صورت بلوکی انجام خواهد شد.ای در پایان افزود.در پایان از فعالین محترم تقاضا می شود اخبار مربوط به بازار سرمایه را فقط از مراجع رسمی.متولی امر پی گیری کنند و توجهی به اخبار غیر موثق نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

اعلام نرخ سود جدیدبین بانکی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.