تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
کد خبر : 93571

محدودیت تردد شبانه تعلیق خواهد شد

محدودیت تردد شبانه تعلیق خواهد شد

فرمانده ستاد مبارزه با کرونای تهران گفت. طبق برنامه‌ریزی برای انجام واکسیناسیون مراکز شبانه‌روزی.قرار شد. بعد از موافقت ستاد ملی کرونا محدودیت‌های تردد لغو شود.

آقای علیرضا زالی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون بانک ملت افزود. با توجه به حجم زیاد واکسن‌های وارداتی و کمک ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون. تزریق واکسن بصورت شبانه‌روزی را شروع کردیم.در آینده این روند ادمه خواهد داشت.

وی گفت: قرار بر این شد. تا در صورت موافقت ستاد ملی کرونا به مدت ۳ هفته منع تردد شبانه لغو شود تا مردم راحت‌تر و با سرعت بیشتری واکسینه شوند.

زالی افزود: مرکز واکسیناسیون برای کارکنان بانک ملت افتتاح شد. این مرکز از امروز در سامانه نوبت دهی وزارت بهداشت به عموم مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

تلاش برای افزایش آمار روزانه واکسیناسیون به ۲ میلیون نفر

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ابراز امیدواری کرد: واکسیناسیون روزانه به زودی آمار ۲ میلیون نفر در روز را پشت سر بگذارد.

آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه به لطف خدا گام‌های تحولی خوبی در حوزه مقابله با بیماری برداشته شده است، گفت: اولین گام تحولی در حوزه ساخت واکسن برداشته شده و علاوه بر ارائه مجوز به واکسن فخرا، خطوط تولید واکسن‌های برکت و رازی نیز ارتقا و توسعه یافته است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه درصدور مجوز توزیع و استفاده از واکسن‌های ساخت داخل تسریع شده، اما به هیچ وجه دقت تحت تاثیر سرعت قرار نگرفته است، افزود: در مجموع تولید واکسن داخلی پیشرفت بسیار خوبی داشته و این روند تا رسیدن روند ساخت واکسن به حد کفایت نیاز داخلی، تداوم خواهد داشت.

ادامه مطلب:تلاش برای افزایش آمار روزانه واکسیناسیون به ۲ میلیون نفر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.