تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 91183

مدیریت شهری جدید کرج همراه با قوای انقلابی گام بر می دارد

مدیریت شهری جدید کرج همراه با قوای انقلابی گام بر می دارد

رئیس دوره ششم شورای شهر کرج گفت: شورا و شهرداری دوره ششم همراه با دولت، مردم و مجلس انقلابی هستند.


به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار در اولین جلسه اعضاء ششمین دوره شورای شهر کرج ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات اعضاء شورا و شهرداران پیشین این کلانشهر اظهار داشت: از همه اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر، شهرداران کرج و افرادی که قبلاً در همین مسئولیت‌ها بوده‌اند اما امروز در جمع ما نیستند، قدردانی می‌کنم؛ شورای ششم درصدد است تا با سرعت وارد عرصه خدمات رسانی به شهروندان شود و امیدواریم در پارلمان محلی خدماتی ارزشمند را ارائه و در راستای توانمندی مردم شهر کرج گام برداریم
.رئیس دوره ششم شورای شهر کرج با بیان اینکه انتخابات این دوره به بهترین شکل برگزار شد، افزود: خدا را شاکریم همزمان با شروع دولت انقلابی، شورای ششم توفیق خدمت‌گذاری پیدا کرد ان شاء الله برنامه ‌های شورای شهر کرج در راستای آبادانی و خدمت به مردم باشد.

چپردار با بیان اینکه هم‌زمان با شروع دولت انقلابی و مردمی، مراسم تحلیف شورای انقلابی ششم شهر کرج انجام شد، تاکید کرد: شورای ششم اهتمام ویژه ای برای ایجاد رضایتمندی شهروندان دارند و در این راستا اهداف و وعده‌های انتخاباتی را مورد توجه قرار می دهیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه که با قلم‌شان به تقویت و هر چه پرشورتر شدن انتخابات کمک کردند، یادآور شد: از اصحاب رسانه که با خبر و تحلیل فضای انتخابات را با بصیرت پرشور کردند و در راستای منویات مقام معظم رهبری و ولایتمداری حرکت کردند، قدردانی می‌کنم. امیدواریم خداوند به برکت دعای شهداء به ما توفیق دهد، این دوره از شوراها آنچه بر اساس قانون، مقررات و تعهد به مردم ادای دین کنیم.

این مسئول با بیان اینکه برای شفافیت، فسادستیزی و تحول‌گرایی آمده‌ایم، تصریح کرد: نیامده‌ایم که باری بر دوش مردم بگذاریم، آمده‌ایم که مسیر خدمتگزاری و محرومیت‌زدایی را تسهیل کنیم، انتظار داریم که فعالیت‌های شهرداری حتی برای یک ساعت تأخیر نداشته باشد، شعارها و وعده‌هایی به مردم داده شده که چشم‌انتظار تحقق آن هستند.

وی با بیان اینکه انتظار و نگاه مردم به دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج متفاوت است، گفت: از اعضاء و بدنه شهرداری و کارکنان مدیریت شهری می‌خواهیم در همین مسیر گام بردارند، امیدواریم رویکردهای خوب تداوم داشته باشد و آن کارهایی که در آنها مصالح و منافع شهر و شهروندان در نظر گرفته نشده، متوقف شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.