تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 33104

مسی: بارسلونا خانه من است و قصد ترک آن را ندارم/ امسال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیستیم

مسی: بارسلونا خانه من است و قصد ترک آن را ندارم/ امسال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیستیم

مسی: بارسلونا خانه من است و قصد ترک آن را ندارم/ امسال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیستیم

کاپیتان آرژانتینی بارسلونا شائبه احتمال خروجش از این تیم را رد کرد و گفت با وضعیت فعلی تیمش شانسی برای قهرمانی در اروپا ندارد.

مسی: بارسلونا خانه من است و قصد ترک آن را ندارم/ امسال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیستیم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از زمانی که لیونل مسی اختلاف نظرش با مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اریک آبیدال را علنی کرد، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال خروج او از این تیم صورت گرفت و این شایعات به جایی کشیده شد که حتی برخی درباره هم‌تیمی شدن او با کریستیانو رونالدو در یوونتوس صحبت کردند.

مسی 32 ساله اما در گفت‌و‌گو با نشریه موندودپورتیوو این موضوع را کاملاً رد کرد. او اظهار داشت: من عاشق بارسلونا هستم، اگرچه دلم برای روساریو (زادگاه مسی) هم واقعاً تنگ شده است. بارسلونا خانه من است و بیشتر از اینکه در روساریو زندگی کرده باشم، اینجا بوده‌ام. من بارسلونا و جایی که زندگی می‌کنم را دوست دارم و واقعاً از کارهایی که در زندگی‌ام انجام می‌دهم، لذت می‌برم.

مسی سپس به ماجرای افشاگری اخیر یک رسانه اسپانیایی درباره تلاش پشت پرده رئیس باشگاه بارسلونا برای دفاع از خودش در فضای مجازی و انتقاد کردن از بازیکنان فعلی و سابق تیم، واکنش نشان داد و از این موضوع ابراز تعجب کرد. گفته می‌شود که بارتومئو برای شفاف‌سازی درباره گزارش افشاگرانه‌ای که توسط رادیو کادناسر اسپانیا منتشر شد، با حضور مسی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو جلسه‌ای اضطراری برگزار کرده است تا درباره وضعیت موجود به آنها توضیح دهد.

مسی که تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد، در این باره گفت: من کمی غافلگیر شدم، چون زمانی که این اتفاق افتاد در سفر بودم و در بارسلونا حضور نداشتم. واقعیت این است که به نظر من رخ دادن اتفاقی مانند این عجیب است. البته آنها (کادناسر) گفته‌اند که برای اثبات ادعای‌شان مدارکی دارند. باید منتظر ماند و دید که آیا این موضوع حقیقت دارد یا نه. فعلاً چیز زیادی نمی‌توانیم راجع به این موضوع بگوییم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این داستان به کجا ختم می‌شود اما راستش را بخواهید، من از شنیدن چنین موضوع خیلی غافلگیر شدم.

کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها سپس به کورس قهرمانی لالیگا که در آن تیمش با یک امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد اشاره کرد و هر دو تیم را در وضعیت غیرعادی دانست. مسی با پیش‌بینی اینکه کورس قهرمانی این فصل لالیگا تا هفته آخر ادامه خواهد داشت، گفت: اینکه ما امسال فصلی از لالیگا را سپری می‌کنیم که هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا دچار افت شده‌اند، درست است. هر دو تیم امتیازات زیادی از دست داده‌اند و به همین دلیل من تصور می‌کنم که رقابت برای کسب مقام قهرمانی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و بعد از ال‌کلاسیکو متوقف نخواهد شد.

افشاگری یک رسانه اسپانیایی از رسوایی رئیس باشگاه بارسلونا/ پرداخت یک میلیون یورو برای حمله به مسی و پیکه

ستاره خط حمله بارسلونا سپس به شانس تیمش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری اشاره داشت. او تأکید کرد: اگر ما می‌خواهیم شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان داشته باشیم، باید به پیشرفت‌مان ادامه دهیم چون من فکر می‌کنم که در حال حاضر در سطحی نیستیم که بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم.

خاطره تلخ باخت 4 بر صفر فصل گذشته بارسلونا مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف آبی‌و‌اناری‌ها شد، موضوع دیگری بود که مسی به آن پرداخت و درباره‌اش گفت: نمی‌‌توانم دلیل حذف‌مان از لیگ قهرمانان در دو فصل گذشته را توضیح بدهم. اتفاقی که (دو سال پیش) در رم افتاد ممکن است یک بار رخ دهد و غافلگیر‌تان کند اما اینکه سال بعد هم دقیقاً اتفاقی مانند آن تکرار شود را سخت می‌شود توضیح داد.

مسی در نهایت راجع به محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در دو فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: من از شنیدن این خبر غافلگیر شدم، چون هیچکس فکر نمی‌کند چنین اتفاقی رخ دهد. اگر سیتی نتواند در لیگ قهرمانان بازی کند، با آن بازیکنانش و پولی که خرج کرده، خیلی عجیب خواهد بود. اگر سیتی نتواند در لیگ قهرمانان بازی کند، ممکن است بسیاری از بازیکنانش از این تیم بروند اما ممکن هم است که بمانند. حضور نداشتن در لیگ قهرمانان تجربه سختی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.