تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۳:۳۲
کد خبر : 40434

ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت‌تر شده است/ در حال حاضر شرایط روحی بچه‌ها مهم است

ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت‌تر شده است/ در حال حاضر شرایط روحی بچه‌ها مهم است

ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت‌تر شده است/ در حال حاضر شرایط روحی بچه‌ها مهم است

سرمربی تیم آبهای آرام کشورمان گفت: تمرینات تیم ملی از ۱۸ بهمن ماه در در دریاچه آزادی درحال انجام است اما با شیوع ویروس کرونا شرایط سخت‌تر شده است.

ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت‌تر شده است/ در حال حاضر شرایط روحی بچه‌ها مهم است – اخبار ورزشی –

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تعویق یک ماهه مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: تمرینات تیم ملی از 18 بهمن ماه در در دریاچه آزادی درحال انجام است اما با شیوع ویروس کرونا شرایط سخت‌تر شده است و همچنین مسابقات یک ماه به تعویق افتاد. در حال حاضر شرایط روحی بچه‌ها مهم است و همه نگران خود و خانواده‌هایشان هستند.

وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد و روند صعودی شیوع ویروس کرونا آغاز شده اما ما کار خود را انجام می‌دهیم و محدودیت و معذوریت نداریم.

سرمربی تیم آبهای آرام کشورمان گفت: ما خود را آماده کرده بودیم که از دو هفته دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم اما با تعویق مسابقات یک سری تمرینات را تغییر می‌دهیم و با توجه به زمان پیش رو تمرینات استقامتی را بیشتر انجام می‌دهیم.

اقلیمی در خصوص شرایط و مواد مسابقات قایقرانی انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا یادآور شد: بیشتر تمرکز ما روی بخش انتخابی المپیک است. ما در مسابقات قهرمانی آسیا در همه مواد شرکت نمی‌کنیم. در این مسابقات 9 رشته کانو و 6 رشته کایاک و در مجموع در 15 ماده برگزار می‌شود که در 5 ماده علاوه بر قهرمانی آسیا، توزیع سهمیه المپیک هم هست و در و ما 5 قایقران در کایاک و 3 نفر در کانو در اردو داریم و باید توانایی‌های خودمان را در نظر بگیریم. فعلا پیش می‌رویم تا ببینیم چه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما از الان می‌توانیم ترکیب تیم را اعلام کنیم و 48 ساعت قبل از بازی‌ها تغییر دهیم. قطعا در رشته‌های المپیکی شرکت خواهیم کرد و با توجه به توان‌مان در برخی رشته‌های آسیایی هم حضور خواهیم داشت.

تقویم ورزشی مسابقات فدراسیون قایقرانی در سال 99 اعلام شدمعرفی 5 عضو کمیته فنی روئینگ فدراسیون قایقرانی

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.