تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 150207

بازدید استاندار البرز از روند ساخت اردوگاه راهیان نور البرز در خرمشهر

بازدید استاندار البرز از روند ساخت اردوگاه راهیان نور البرز در خرمشهر

آوا البرز-نماینده عالی دولت در استان البرز در چهارمین بازدید میدانی از پروژه اردوگاه راهیان نور استان با هدف اتخاذ تدبیر جهت تسریع در روند تکمیل اردوگاه اسکان زائرین دانش آموزی و دانشجویی استان البرز در جنوب کشور، اهمیت و نقش فرهنگی و  تبیینی برگزاری اردو های راهیان نور را مورد تاکید قرار داد.

مجتبی عبداللهی روز جمعه ۱۸ خرداد ماه با حضور در خرمشهر روند پیشرفت پروژه اردوگاه راهیان نور البرز را مورد بازدید قرار داده و مدیران را برای انجام تعهدات خود در راستای تکمیل این پروژه مکلف کرد.

وی خاطرنشان کرد که تمامی استان‌ها در خرمشهر از طریق شهرداری و استانداری مکانی برای

اسکان اردوهای راهیان نور فراهم کرده‌اند و تنها استان فاقد اردوگاه، استان البرز بوده که باید با

مساعدت مدیران و مسئولان مربوطه احداث شود. عبداللهی ادامه داد: استان البرز افتخار دارد که خاستگاه حدود ۶ هزار شهید گرانقدر و هزاران ایثارگر بومی و مهمان باشد و سالانه هزاران البرزی مشتاق در قالب اردو های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور می روند،

بنابراین باید هر چه سریع تر برای تکمیل این اردوگاه اقدام شود. وی هدف از این بازدید و جلسه میدانی را ایجاد انسجام و هم افزایی بیشتر، بین مدیران مربوطه دانست تا با اشراف کامل نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند. در این بازدید مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج و مهرداد کیانی شهردار کرج هم حضور داشتند.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.