ثبت بیش از ۲۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز اظهار کرد:
این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شد و کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
او افزود:
پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در تهران متمرکز بود، اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راههای حوزه استحفاظی، تمرکز زدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استانهای معین، اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استانها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، افزایش دقت در اطلاعیابی و اطلاعرسانی وقایع این سامانه به استانها واگذار شد.
زندیفر بیان کرد:
البرز رتبه سوم تعداد تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ را در کشور دارد و در آذرماه سال جاری ۲۱ هزار و ۵۶۱ تماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است که از این تعداد چهارهزار و ۱۱۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز در پایان گفت:
از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
بخوانید…
- جاده جدید طالقان به هشتگرد بازگشایی شد
- تشکیل تیم ویژه برای نظارت بر بازار
- امکان پرداخت غیرحضوری حقبیمه کارگران ساختمانی فراهم شد.
- هشدار/ جنگ بزرگ در راه است ؟ | جنگ اقلیمی علیه ایران؟
- فوری؛ این افراد از پرداخت مالیات معاف میشوند
- پیامک من مامور پست هستم را باز نکنید
- ابلاغ دستورالعمل ساخت نیروگاههای مقیاس کوچک به استان ها
برچسب ها :آوا البرز خبر ، تماس ، سامانه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.








ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0