تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 139828

حضور ۵۰ بانوی کارآفرین در نمایشگاه کرج

حضور ۵۰ بانوی کارآفرین در نمایشگاه کرج

زینب حسینی: نمایشگاه پاییزه بانوان کارآفرین استان البرز در حسینیه مسجد جامع گوهردشت کرج برگزار شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این رویداد ۵۰ بانوی کارآفرین، هنرِ دست و فعالیت‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

حسینی افزود: مهمترین هدف ما از برگزاری این رویداد، معرفی کسب‌وکار‌های آنلاینِ بانوان و‌ شناساندن آن‌ها به مخاطبین است.

این مسئول تصریح کرد: حدود ۹۰ درصد از بانوانی که در این رویداد آثار خود را به نمایش گذاشتند، در بستر آنلاین فعال هستند و هیچ مغازه‌ای ندارند.

او ادامه داد: امروز کسب‌وکار‌های آنلاین گوی سبقت را از کسب‌وکار‌های حضوری گرفته‌اند و با اندکی حمایت می‌توانند باعث رونق اقتصاد هنر در البرز شوند.

حسینی گفت: کسب‌وکار‌های خانگی بسیار زودبازده هستند و امروز باید متولیان اقتصادی استان شناسنامه‌ای از این ظرفیت تهیه کنند تا نیاز مردم استان از طریق محصولات این کارآفرینان تأمین شود.

این مسئول افزود: باید با برگزاری نمایشگاه‌هایی به صورت فصلی و حتی ماهانه بستر فروش محصولات بانوان کارآفرین استان مهیا شود، زیرا البرز جزء استان‌های نخست در داشتن کارآفرینان برجسته در کشور است.

وی تأکید کرد:

این نمایشگاه به صورت تخصصی در حوزه پوشاک اسلامی محتوای بسیار ارزنده‌ای را برای بانوان محجبه با تخفیفات بسیار مناسب عرضه می‌کند.

حسینی گفت: استان البرز ظرفیت بی‌نظیری در حوزه کسب‌وکار‌های خانگی دارد و باید بستر حمایت از این عزیزان فراهم شود تا به رونق در تولید برسیم، زیرا بانوان کارآفرین استان در طول سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده‌اند و در تمامی نمایشگاه‌ها حضور فعال داشته و دارند.

این مسئول در خاتمه با بیان اینکه بازاریابی و بازارسازی نیاز امروز کسب‌وکار‌های خانگی است، خاطرنشان کرد:

مهمترین مشکل بانوان کارآفرین البرزی فراهم کردن بستر فروش است، و‌ امیدواریم مسئولین با دیدن توانمندی‌های این عزیزان عرصه را برای رشد آن‌ها فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.