تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۶:۲۴
کد خبر : 45165

دعای تحویل سال با صدای دوبلورهای تلویزیون + صوت

دعای تحویل سال با صدای دوبلورهای تلویزیون + صوت

دعای تحویل سال با صدای دوبلورهای تلویزیون + صوت

دوبلورهایی که تا آخرین لحظه برای رسیدن فیلم‌های سینمایی جدید نوروزی در پشت میزهای دوبله نشستند و یا مقلب القلوب و الابصار را برای مخاطبین تسنیم خواندند. همچنین توصیه کردند که مردم در خانه بمانند و برای جان خود، خانواده و جامعه‌شان اهمیت قائل شوند.

دعای تحویل سال با صدای دوبلورهای تلویزیون + صوت – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، وقتی صدایشان را می‌شنویم یاد سریال‌های کره‌ای مثل افسانه اوک نیو می‌افتیم؛ البته بارها صدایشان در موج‌های رادیویی به گوش‌مان رسیده و پرآوازه‌اند. هنرمندانی که در ساختمان دوبلاژ صداوسیما از هیچ کوششی دریغ ندارند تا بهترین آثار خارجی، به بهترین شکل ممکن، روی آنتن بروند و دیده شوند. سال گذشته دعای تحویل سال را بهروز رضوی برای مخاطبین خبرگزاری تسنیم خواند و امسال ابوالفضل شاه بهرامی و لادن سلطان پناه نوای "یا مقلب القلوب و البصار" سر دادند. البته به مردم ایران توصیه کردند که در این روزها و شرایط در خانه بمانند!

این دو گوینده و دوبلور به صورت ویژه و اختصاصی برای مخاطبین تسنیم نوای «یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال» را با آن صدای گیرا و دوست‌داشتنی‌‌شان خواندند.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , دوبله , عید نوروز ,

متنی که ابوالفضل شاه بهرامی و لادن سلطان پناه خواندند را در ادامه ببینید:

"سلام بر مردم عزیز ایران! ما در صداوسیما هستیم و اینجا ساختمان دوبلاژ است. دوبله می‌کنیم تا شما فیلم‌های سینمای جهان را با بهترین شرایط و کیفیت صدا مشاهده کنید.

نوروز 1399 آمد

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحووال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی مردم ایران، تلاشگران عرصه بهداشت و درمان از طرف همه هنرمندان عرصه دوبله، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سالی سرشار از برکت را از درگاه خداوند متعال برای همه مخاطبین مسئلت می‌نماییم.

مردم عزیز ایران در خانه بمانید و بیرون نروید! چون جان شما و خانواده‌هایتان برای همه ما اهمیت دارد."

جدول زمانی آموزش تلویزیونی روز جمعه اول فروردین 99سینمایی‌ها و سریال‌های نوروزی شبکه‌های خارجی تلویزیون/ از نمایش "سر به مهر" و "ملک سلیمان" تا "شش قهرمان و نصفی" و "جایزه بزرگ"رفتار ماهواره‌ای با تلویزیون و القای ناامیدی در جامعه/ وقتی سلبریتی‌ها به‌سبک "من و تو" عوام‌فریبی می‌کنند

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.