تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 108985
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دم هواداران نساجی گرم/ مردم قائمشهر لایق یک ورزشگاه هستند بسته هستند

دم هواداران نساجی گرم/ مردم قائمشهر لایق یک ورزشگاه هستند

دم هواداران نساجی گرم/ مردم قائمشهر لایق یک ورزشگاه هستند

مهرداد عبدی، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: بازی خوبی بود که البته آن را بد شروع کردیم. اندکی اشتباه داشتیم که باعث شد رقیب به ما فشار بیاورد و موقعیت داشته باشد. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و خدا را شکر توانستیم گل بزنیم. خوشحال که توانستم روی یک ضربه ایستگاهی گل بزنم و دل هواداران را شاد کنم. این گل حاصل زحمت همه بچه‌ها بود و من فقط ضربه نهایی را زدم. در نهایت هم جام را گرفتیم که بابت آن خدا را شاکرم.

وی درباره حضور پرشور هواداران هم گفت: از اعماق وجود می‌گویم دم همه‌شان گرم که به ما انرژی دادند. ای کاش شرایط طوری بود که تعداد بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند. هواداران نساجی با این تیم عشق می‌کنند. آن‌ها با این تیم زندگی می‌کنند و تفریح دیگری ندارند. ناراحت می‌شوم که متوجه می‌شوم هواداران فرصت حضور در ورزشگاه را از دست داده‌اند و نتوانسته‌اند روی سکوها حضور پیدا کنند. البته این هم تصمیم سازمان لیگ است و آن‌ها قوانین خود را دارند. امیدوارم این مریضی منحوس از جمع ما برود و شاهد اتفاقاتی بهتر باشیم.

گلزن بازی فینال درباره درخشش خود افزود: لطف خدا بود که در تاریخ ماندگار شدم. نمی‌دانم چه بگویم. باید از کادر فنی تشکر کنم. کار با آقا ساکت لذت خود را دارد. او اهل فن است و وقتی در سه سال توانسته دو بار به قهرمانی جام حذفی برسد یعنی توانایی‌هایی ارزشمند دارد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و با نساجی اتفاقاتی خوب رقم بزنیم. امیدوارم در لیگ هم بتوانیم موفق ظاهر شویم. تلاش داریم بازی به بازی بدرخشیم و بهترین رتبه را کسب کنیم.

عبدی درخواست خود از مسئولین و حمایت از نساجی را اینگونه بیان کرد: امیدواریم از مالک ما آقای حدادیان حمایت کنند. تیمی خصوصی هستیم و باید به ما نگاه ویژه داشت تا بتوانیم ادامه دهیم. به آقای حدادیان کمک کنند که یک ورزشگاه خوب داشته باشیم. واقعا این هواداران لایق یک ورزشگاه هستند. ما همه چیز را برای حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داریم جز ورزشگاه. امیدوارم این مشکل حل شود.

بیشتربخوانید:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.