تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 66800

رشد 61درصدی بارگیری محموله‌های صادراتی در بندر امام

رشد 61درصدی بارگیری محموله‌های صادراتی در بندر امام

رشد ۶۱درصدی بارگیری محموله‌های صادراتی در بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی از رشد ۶۱درصدی بارگیری محموله‌های کانتینری صادراتی در بندر امام خمینی(ره) طی فروردین ۹۹ خبر داد.

رشد 61 درصدی بارگیری محموله‌های صادراتی در بندر امام – اخبار اقتصادی –

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عادل دریس با اشاره به بارگیری 78 هزار و 528 تن محموله‌های کانتینری صادراتی در بندر امام خمینی(ره) طی فروردین امسال و رشد 61درصدی آن،‌ اظهار کرد: به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت پایانه کانتینری بندر امام خمینی(ره) و با هدف تحقق شعار جهش تولید، علی‌رغم شیوع بیماری ویروس کرونا با تدابیر اندیشیده‌شده همه امکانات لازم برای تسهیل و روان‌سازی بارگیری محمولات کانتینری به‌کار گرفته شد.

وی افزود: با انجام بارگیری 6 هزار و 469 TEU معادل 78 هزار و 528 تن که عمده آن را محصولات صنایع پتروشیمی تشکیل می‌داد، رکورد تازه‌ای در این زمینه به دست آمد.

وی تصریح کرد: افزایش سرعت در انجام عملیات تخلیه و بارگیری، حاصل تلاش بی‌وقفه نیروهای عملیاتی شرکت بهره‌بردار پایانه کانتینری و نیز نظارت مستمر کارشناسان امور بندری بوده است.

به گزارش تسنیم،‌ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با برخورداری از تجهیزات استراتژیک و پیشرفته تخلیه و بارگیری کانتینری به‌عنوان بندر کانونی کالای کانتینری در شمال غربی خلیج فارس به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.