تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 151712

شرایط و مدارک درخواست کمک هزینه بارداری

شرایط و مدارک درخواست کمک هزینه بارداری

سوالات:

آوا البرز-۱-مرخصی زایمان را از چه تاریخی می توان شروع کرد ؟ ۲-برای ثبت درخواست کمک هزینه بارداری بصورت غیرحضوری چه مدارکی لازم است؟ ۳-آیا به کارکنان رسمی دولت غرامت دستمزد ایام بارداری تعلق می گیرد؟ ۴-شرایط لازم برای دریافت کمک هزینه بارداری برای بیمه شدگان تامین اجتماعی چیست؟ پاسخ ها: ۱-بیمه شده زن می تواند در صورت درخواست و براساس گواهی پزشک معالج، حداکثر به میزان ۲ ماه از مدت مرخصی زایمان (به شرط آنکه متصل به تاریخ زایمان باشد) را قبل از زایمان استفاده نماید. ۲-مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه خدمات غیرحضوری: (۱-)تصویر صفحه اول شناسنامه مادر (۲-) تصویر صفحه دوم شناسنامه مادر (۳-) تصویر گواهی ولادت یا شناسنامه نوزاد (۴-) تصویر استراحت پزشکی ۳-خیر. ۴-گواهی پزشک معالج، صفحه اول و صفحه مشخصات فرزند شناسنامه مادر

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.