تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 29193

میرتاج‌الدینی‌: دولت با عنوان "یارانه معیشتی" به‌دنبال رصد گردش مالی و حساب‌های بانکی مردم است

میرتاج‌الدینی‌: دولت با عنوان "یارانه معیشتی" به‌دنبال رصد گردش مالی و حساب‌های بانکی مردم است

میرتاج‌الدینی‌: دولت با عنوان "یارانه معیشتی" به‌دنبال رصد گردش مالی و حساب‌های بانکی مردم است

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: دولت با عنوان "یارانه معیشتی" به‌دنبال رصد گردش مالی و حساب‌های بانکی مردم است.

میرتاج‌الدینی‌: دولت با عنوان "یارانه معیشتی" به دنبال رصد گردش مالی و حساب‌های بانکی مردم است – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران‌ با اشاره به مشکلات انباشته‌شده کشور‌ اظهار داشت: اگر اعضای کابینه متشکل از رئیس جمهور، وزرا و معاونین افرادی خدوم، زحمتکش، تلاشگر و جهادی باشند، مشکلات و چالش‌های کشور حل می‌شود و کارها به‌خوبی پیش خواهند رفت.

وی با ذکر خاطره‌ای از شهید رجایی یادآور شد: به‌یاد دارم در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب و در جریان سفر شهید رجایی به شهر تبریز، این شهید بزرگوار پس از انجام مراسم تشریفاتی، از تشریفات مراسم انتقاد کرده آن را به‌جای‌مانده از زمان طاغوت دانست.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ابراز اینکه این سخن نشان می‌دهد که با پیروزی انقلاب اسلامی و تفوق روحیه انقلابی، روش‌های مدیریتی کشور باید تغییر یابد، گفت: در غیر این‌صورت صرفاً با تغییر مدیران و حضور افراد دیگر در کاخ‌ها و تداوم تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری، این پرسش پیش می‌آید که "چرا انقلاب کرده‌ایم؟!"، مسئولی که در آغاز فعالیت خود در سمت جدید هزینه‌های گزاف برای ساختمان و دفتر خود صرف کند، به‌فکر مردم و انقلاب اسلامی نیست.

وی ادامه داد: اگر این مسئول دغدغه حل مشکلات مردمی را داشته باشد، مقابل ریخت‌وپاش‌ها و هزینه‌های گزاف می‌ایستد و در مدت زمان مسئولیت، رفاه و آسایش خود را کنار می‌گذارد و روز و شب در راستای خدمت به مردم، حل مشکلات و افزایش رفاه ایشان قدم برمی‌دارد.

‌میرتاج‌الدینی با توجه به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «مجلس عصاره فضائل ملت است»، گفت: جایگاه مجلس شورای اسلامی نیز همانند دولت است و با توجه به فرموده‌ ایشان باید افرادی بافضیلت، فرهیخته و خدوم به ملت به مجلس راه یابند.

وی اضافه کرد: همه جناح‌های سیاسی از اصولگرایان تا اصلاح‌طلبان همه باید در مجلس حضور داشته باشند ولی باید در دو موضوع ولایت‌پذیری و پاکدستی اشتراک نظر داشته باشند و حضور افراد بافضیلت در مجلس به‌معنای حضور افراد متمول و ثروتمند نیست.

عضو مجلس خبرگان: نتیجه چند سال مذاکره‌ "فشار حداکثری در معیشت و مشکلات اقتصادی" بودطرح ادغام یارانه نقدی و معیشتی به‌نفع دهک‌های ثروتمند است2میلیون و 200هزار نفر امشب نخستین بار یارانه معیشتی می‌گیرند/ بروزرسانی اطلاعات 6 ماه یک‌بار

نماینده ادوار مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، مجلس آینده را نیازمند حضور افرادی باتجربه و جوانان نخبه دانست و گفت: ملت ما سرداران رشیدی همچون سلیمانی‌ها، باکری‌ها و تجلایی‌ها را تربیت کرده و ایشان جانشان را در راه انقلاب و ایران فدا کرده‌اند و منتخبین ملت در مجلس نیز باید همچون این بزرگان این ویژگی‌ها را داشته باشند و در راه ولایت و خدمت به مردم و انقلاب قدم بردارند. حضور جناح‌های مختلف سیاسی در مجلس با دو شرط ولایت‌پذیری و پاکدستی مورد تأکید است.

وی با یادآوری فرمایش دیگر امام(ره) مبنی بر اینکه «مجلس در رأس امور است»، افزود: اولین وظیفه مجلس قانونگذاری عام و عادلانه برای همه ملت و نظارت بر اجرای آن است و کنار آن پیگیری مطالبات مردمی و مشکلات حوزه‌های انتخابیه است و هر نماینده‌ای باید این مطالبات را احصا و نسبت به پیگیری آنها در سطح شهری، استانی و ملی اقدام کند.

‌میرتاج‌الدینی به موضوع تصویب و اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در مجلس و دولت پیشین اشاره کرد و گفت: در زمان تصویب و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در دولت و مجلس، تمرکز را بر استفاده اقشار کم‌درآمد و مستضعف از این درآمدها معطوف کردیم و همچون دولت فعلی به هیچ وجه اعلام نکردیم که برای اخذ یارانه باید اجازه دسترسی به حساب‌های بانکی مردم داده شود.

انتهای پیام/ش+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.