تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 151154

پرداخت تسهیلات به متقاضیان دور دوم سفر استانی رئیس جمهور فقید

پرداخت تسهیلات به متقاضیان دور دوم سفر استانی رئیس جمهور فقید

آوا البرز-به نقل از عبداللهی استاندار البرز پرداخت تسهیلات به شرح ذیل از دستاوردهای دولت رئیس جمهور شهید در دور دوم سفر استانی به البرز به همشهریان البرزی بوده است.

️پرداخت ۴۱۲۸ مورد مساعدت مالی بلاعوض به ارزش ۱۳ میلیارد تومان به مددجویان بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان البرز با دهک ۱ تا ۸ و غیرمددجویان متقاضی تسهیلات با همان دهک در آستانه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز.

️آغاز فرآیند پرداخت ۲۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با موضوعات هفت گانه از مورخ ۲۱ خرداد ماه سالجاری از طریق ۶ بانک عامل ملی. ملت، تجارت، صادرات، رفاه کارگران و قرص الحسته مهر ایران با اولویت درمان.

️عبداللهی افزود، متقاضیان دور اول پرداخت های تسهیلات قرض الحسنه سفر استانی می توانند پس از دریافت پیامک از سوی بانک های عامل در بازه زمانی مقرر برای تشکیل پرونده و دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی با اقساط ۶۰ ماهه اقدام و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری با همکاری شورای هماهنگی بانک ها متولی بازرسی از نحوه عملکرد پرداخت بانک های عامل در استان و پیگیر تسریع و تسهیل در پرداخت ها می باشد.

️عبداللهی در دست اقدام بودن دریافت تخصیص اعتبار برای پرداخت های مرحله دوم از اولویت اول و اولویت دوم را در اولویت امور بیان نمود.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.