تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر : 75569

کهگیلویه و بویراحمد| آتش‌سوزی کوه‌های گچساران دوباره شعله‌ور شد/ 2 بالگرد آبپاش به کمک می‌آیند

کهگیلویه و بویراحمد| آتش‌سوزی کوه‌های گچساران دوباره شعله‌ور شد/ 2 بالگرد آبپاش به کمک می‌آیند

کهگیلویه و بویراحمد| آتش‌سوزی کوه‌های گچساران دوباره شعله‌ور شد/ ۲ بالگرد آبپاش به کمک می‌آیند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آتش‌سوزی کوه‌های گچساران دوباره شعله‌ور شده‌ است، گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران، فردا دو بالگرد آبپاش برای کمک به اطفای حریق اعزام می‌شوند.

کهگیلویه و بویراحمد| آتش‌سوزی کوه‌های گچساران دوباره شعله‌ور شد/ 2 بالگرد آبپاش به کمک می‌آیند – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آتش‌سوزی از چند روز پیش در کوه‌های شمالی شهرستان گچساران شروع شد، اظهار داشت: این آتش‌سوزی با بسیج امکانات و نیروها، ساعت 14 امروز مهار شد اما به علت وزش باد و شعله‌ور شدن کنده‌های نیمه‌سوخته باز هم شروع شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در نشست ستاد مدیریت بحران که امروز در شهرستان گچساران تشکیل شد، مقرر شد از همه امکانات و نیروهای شهرستان و استان برای مهار آتش‌سوزی استفاده کنیم و فردا نیز دو فروند بالگرد به منطقه اعزام می‌شود.

فیلی با بیان اینکه امیدواریم با بسیج امکانات و کمک‌های مردمی بتوانیم در اسرع وقت این آتش‌سوزی را مهار کنیم در رابطه با علت نبود بالگرد اطفای حریق در استان، گفت: در استان‌ها بالگرد اختصاصی برای این کار وجود ندارد و به صورت منطقه‌ای عمل می‌شود.

وی عنوان کرد: در منطقه جنوب بالگرد اطفای حریق وجود دارد و هر زمان که نیاز داشته باشیم کمک می‌کنند اما کمی مراحل اداری زمان بر است، با این حال استفاده از بالگرد به خاطر شرایط صعب‌العبور بودن برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی کارساز نیست.

عسگری: آتش سوزی در خانه کشتی به خاطر اتصالی برق بود/ کسی آسیب ندیدکهگیلویه و بویراحمد| آتش‌سوزی کوه خومی گچساران پس از 36 ساعت مهار شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با علت آتش‌سوزی کوه‌های خومی گچساران گفت: امروز برای نخستین بار در شورای مدیریت بحران شهرستان مصوب کردیم که کمیته حقیقت‌یابی تشکیل و علت حادثه را بررسی کند.

فیلی با بیان اینکه علت حادثه در کوه‌های گچساران چه عمدی و چه غیرعمدی باشد در هر صورت با مقصرین برخورد می‌شود، ابراز کرد: عرصه‌های منابع طبیعی ثروت استان و کشور است و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/543/ ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.